همراه اول
20. فروردين 1396 - 12:32   |   کد مطلب: 30842
سامانه طرح همسان گزینی ازدواج در همدان راه اندازی شد
سامانه الکترونیکی طرح همسان گزینی ازدواج روز یکشنبه برای نخستین بار در استان همدان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش؛ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان همدان روز یکشنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همدان پس از استان های تهران، البرز و اصفهان چهارمین استان در راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت متقاضیان ازدواج است.
اسدالله ربانی مهر یادآور شد: این طرح با مجوز وزارت ورزش و جوانان و با همکاری سایت تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است و از این پس جوانان متقاضی ازدواج می توانند به صورت رایگان به سامانه Hamsan.tebyan.net مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: کاربران با ورود به این سامانه و ثبت کد 22648 در بخش ثبت نام الکترونیکی متقاضیان ازدواج نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
ربانی مهر بیان کرد: فاز نخست این طرح ویژه کارمندان اداره ها و دستگاه های دولتی است که تا پایان خرداد ماه امسال در جریان خواهد بود.
به گزارش ایرنا معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان همدان افزود: البته تمامی قشرهای جوان امکان ثبت نام دارند اما کارمندان دستگاه های اجرایی در اولویت رسیدگی قرار دارند.
ربانی مهر خاطرنشان کرد: این طرح بدون هزینه و فقط در راستای ازدواج دائم است و کارمندان مجرد در اولویت رسیدگی هستند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی سایت های همسریابی غیرقانونی و فاقد اعتبار است، گفت: پلیس فتا نسبت به برخورد قانونی با فعالان این گونه سایت ها اقدام می کند.
وی افزود: جوانان نباید فریب این دسته از سایت های همسریابی را بخورند چرا که اهداف آنها منافع مالی است.
هم اکنون یک سوم جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری استان همدان را جوانان بین 14 تا 29 سال تشکیل می دهند.
براساس آمارها 115 هزار همدانی در شرایط ازدواج قرار دارند که از این تعداد 18 هزار تن سال گذشته ازدواج کردند.

 

ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار