همراه اول
21. فروردين 1396 - 8:35   |   کد مطلب: 30844
چراغ سبز رئیس فدراسیون فوتبال به پاسی ها
در دیدار امروز عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور، قول هرگونه حمایت در فصل آینده از تیم پاس مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس فدارسیون فوتبال کشور با تاکید بر اینکه بازگشت پاس به دوران اوج یکی از خواسته های فدارسیون است، هرگونه همکاری با هیات فوتبال همدان برای کمک به اعتلای پاس را مورد تاکید قرار داد.
رئیس هیات فوتبال همدان نیز با تاکید بر اینکه چالش های پاس بدون نگاه حمایتی فدراسیون قابل حل نیست، گفت: حمایت قاطع رئیس فدارسیون فوتبال در کمک از تیم پاس مایه دلگرمی است.
عباس صوفی همچنین خطاب به هواداران عنوان کرد: پاس قطعا در همدان و با کمک همه جانبه مردم، مسئولان و سایر ارکان حمایت می تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد.
وی بیان کرد: هنوز هم برای جبران شرایط تلخ گذشته فرصت باقی است و رئیس فدراسیون نیز رسما حمایت خود از پاس را مورد تاکید سایر ارکان فدراسیون عنوان داشته است.
وی افزود: دوره جدید هیات فوتبال همدان قطعا با شکوفایی تیم پاس همراه خواهد بود و با برنامه ریزی مدون و اصولی تمام سعی خود را در راستای کمک به این تیم تا رسیدن به جایگاه مطلوب خواهیم داشت ضمن اینکه از همه ظرفیت های بالقوه نیز باید کمک بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: پاس در همدان سرمایه ای بزرگ تحت عنوان هواداران دلسوز دارد که انتظار می رود امسال با حمایت همه جانبه نسبت به کمک به این تیم اقدام کنند تا باردیگر شاهد پاس بزرگ باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار