همراه اول
23. فروردين 1396 - 10:21   |   کد مطلب: 30862
 اردبهشت ماه دلیر مردی از خطه الوند رفت تا بوسه برخاک همرزمان شهیدش بزند
یکسال از شهادت دلیر مردی از خطه الوند گذشت که به جوانمردی و رشادت ، به اخلاق پهلوانی و خوش رویی در بین ورزشکاران شهرت داشت و پارسال در چنین روزهایی در عراق به دنبال آرامش مادران شهدا زمین های پنجوین را در می نوردید ودر نهایت ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۵ طی عملیات جستجوی شهدا بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علیرضا شمسی پور متولد 1345 که از وی دو فرزند یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است در زمان دفاع مقدس فرماندهی گردان غواص‌ها، فعالیت در واحد اطلاعات و عملیات لشکر 32 و فرماندهی گردان پیاده 153 را بر عهده داشت .

 

پس از آن مسئولیت بسیج ورزشکاران، تربیت بدنی سپاه و فرماندهی گردان فاطمیون در جبهه مقاومت را برعهده گرفت. وی یکی از شجاع ترین رزمندگان در دوران هشت سال مردانگی وغیرت بود.

 

ورزشکاری را در همدان و خطه الوند نمی شناسی که برخوردی با این شهید بزرگوار نداشته باشد و از بذله گویی ها و رشادت های ایشان سخن به میان نیاورده باشد .

 

مردی که در زمان حیات اش روز تولد و شهادت نمی شناخت و تمام زندگی اش صرف در مناطق عملیاتی راهیان بود و به بازسازی و روایت گری در مناطق حضور داشت و یا اینکه در شهر خود به ترویج راه و سبک زندگی شهدا مشغول بود .

 

فعالیت های ورزشی وی در تمام زمینه ها زبانزد بود و چه ورزشکارانی که با وی با شهدا آشنا شدند و تغییر راه و سبک زندگی دادند .

 

دوستانی که همسفر راهیان های این شهید بزرگوار بودند نوروز امسال را سخت گذارندند چون سال تحویلی را به یاد نمی آوردند که با وی در یادمان های شهدا نبوده باشند .

 

در طول این یکسال هر وقت بر مزار این شهید بزرگوار حضور داشتی با خیلی از جوانان بر سر مزار آشنا می شدی و یا جوانی را غریبانه می دیدی که دعایی را زمزمه می کند .

 

دوستان و ورزشکارانی که از خاطرات خوبی که با وی داشتند و بریا یکدیگر تعریف می کردند و افسوس می خوردند و چه سخت گذشت ؟

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار