همراه اول
23. فروردين 1396 - 11:16   |   کد مطلب: 30863
 پدیده نوظهور ورزش های الکترونیک اوج برانگیختن حس همذات پنداری در جوانان
مسئول برگزاری مسابقات ورزشهای الکترونیک در همدان گفت: این مسابقات برای نخستین بار است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود و در راستای ترویج محیط هیجانی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و ایجاد اشتغال در سطح کشوری در حال برگزاری است .

 

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عارف جعفری مسئول برگزاری مسابقات الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و دبیر کانون فرهنگی به روز به خبرنگار ما گفت: با پیشرفت وسایل الکترونیکی پدیده ای نوظهور به نام ورزش های الکترونیک رواج یافته است که بازی بازان حرفه ای با کمک بازی های مبتنی بر شبکه در سطه بازیکنان مشهور ورزش تبدیل کرد .

 

وی ادامه داد: همواره یکی از نیازهای فردی بشر فرو نشاندن حس هیجان بوده است  و در ابتدا بسیار بدوی و خونین برگزار می شده است اما با ظهور دنیای مجازی شکل تازه ای به خود گرفت که این بار بازی های کامپیوتری بودند .

 

جعفری اهداف مجموعه خود از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ بازی های رایانه ای به عنوان سرگرمی سالم برای جوانان و توجه و نظر به خواسته دانشجویان  و در نهایت ایجاد محیط مهیچ برای آنان دانست.

 

وی بیان داشت: امیدواریم  مسابقات در سطح جهانی بتواند مانند بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان از قبیل المپیک افتخار آفرینی کند و مدال های گوناگونی در این زمینه کسب کنیم .

 

این فعال فرهنگی افزود: در پایان وظیفه خود می دانم از زحمات و حمایت های خالصانه آقای دکتر طاهری مدیر کل محترم امور فرهنگی  اجتماعی  همچنین سرکار خانم امیریان کارشناس امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تشکر و قدردانی داشته باشم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار