همراه اول
18. ارديبهشت 1396 - 9:43   |   کد مطلب: 30887
اعزام تیم فوتسال کارگری همدان به مسابقات جهانی استونی/فعالیت کارگران در 25 رشته ورزشی
رئیس هیات ورزش های کارگران استان همدان گفت: مسابقات فوتسال کارگران جهان به میزبانی استونی برگزار می شود و در صورت تامین اعتبارات مالی و کمک اداره گاز تیم همدان به این رقابت ها اعزام می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، رئیس هیات ورزش های کارگران استان همدان با اعلام این مطلب گفت: ورزش كارگرى تا دو سال گذشته زیر نظر امور ورزش کارگران اداره كل كاراداره می شد كه بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی، هیات ورزش های کارگری همدان امور ورزش کارگران را عهده دار شده است.
وی تصریح کرد: ورزش كارگری یك رشته ورزشی خاص نیست و همانند ورزش همگانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعال است و کارگران در 25 رشته ورزشی فعالیت می کنند و این رشته ها اکثرا دارای انجمن های ورزشی هستند.
ناصر سیفی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین هدف در ورزش کارگری توسعه همگانی ورزش و سلامت جسمی و روحی كارگران است و در مرحله دوم به دنبال قهرمان پروری هستیم.
وی اظهار کرد: ورزش همگانی دارای تاثیرات مفیدی در زمینه پیش گیری از بیماری ها است و همین عامل هیات کارگران را بر آن داشت تا به عنوان یک نهاد اجتماعی از ورزش همگانی استان حمایت کند و در همین راستا هیأت ورزش كارگری به صورت مستمر همایش‌های پیاده‌روی و كوهنوردی و... را بین کارگران برگزار می‌كند.
رئیس هیات ورزش های کارگران استان همدان تصریح کرد: سعی داریم علاوه بر ورزش همگانی مسابقات مختلف ورزشی را نیز برای کارکنان و کارگران برگزار کنیم تا این عزیزان با نشاط و شادابی دوچندان وارد عرصه تولید شوند و در سال گذشته 25 ورزشی را در برگزار کردیم.
وی اظهار کرد: مشکل بزرگ هیات نداشتن منابع مالی است و درست است که اینگونه اقدامات هزینه بر است اما برگزاری مسابقات به نوعی می تواند یک سرمایه گذاری اجتماعی و بشر دوستانه برای صنعت استان محسوب شود که در این زمینه هیات ورزش های کارگری از ورزش همگانی استان همدان حمایت کرد.
ناصر سیفی تصریح کرد: اکثر واحدهای کارگری در همدان در زمینه ورزش فعال هستند و در حال 17 الی 20 واحد صنعتی در مسابقات ورزشی کارگری شرکت می کنند و در سال 95 بیش از 4000 ورزشکار سازمان یافته تحت پوشش ورزش کارگری فعالیت نمودند.
وی تاکید کرد: هیات ورزش های کارگری از رشته های دیگر نیز حمایت کرد و بنا داریم این حمایت ها را همچنان ادامه دهیم و البته حمایت از ورزش همگانی به نسبت بیشتر خواهد بود
وی ادامه داد: در بعد قهرمانی، مقام های خوبی در کشور داشتیم تیم فوتسال کارگران همدان توانست عنوان نائب قهرمانی مسابقات فوتسال کارگران کشور را بدست آورد و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را بدست آورد.
رئیس هیات ورزش های کارگران استان همدان گفت: مسابقات فوتسال کارگران جهان به میزبانی استونی برگزار می شود و در صورت تامین اعتبارات مالی و کمک اداره گاز تیم همدان به این رقابت ها اعزام می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار