همراه اول
26. فروردين 1396 - 23:10   |   کد مطلب: 30896
پرسپولیس حیف شد/ برانکو اشتباه عجیبی کرد
کارشناس فوتبال به ارزیابی عملکرد تیم های لیگ برتری و تیم ملی کشورمان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از وانانیوز ، مجتبی تقوی در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ شانزدهم اظهار کرد: من پیش از آغاز نیم فصل دوم پیش بینی کرده بودم که تیم پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ دست پیدا می کند، هر چند معتقدم این تیم در نیم فصل دوم حیف شد و نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.
وی افزود: در پرسپولیس حدود 10 بازیکن ثابت هستند و هیچ گونه نیروی کمکی و چرخشی در این تیم وجود ندارد، بازیکنانی مثل سید جلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی در پرسپولیس بدون جانشین هستند و مدیران این باشگاه در تقویت تیم در نیم فصل دوم ناکام ماندند.
کارشناس فوتبال ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل دوم از شادابی و طراوت لازم برخوردار نبودند و اگر این تیم تقویت می شد می توانست در لیگ قهرمانان آسیا برای کشورمان افتخار آفرینی کند.
تقوی همچنین با اشاره به عملکرد تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ شانزدهم گفت: به نظر من تراکتورسازی تیم شایسته ای است اما از زمانی که سروش رفیعی از این تیم جدا شد نتوانست کیفیت قابل قبول خود را نشان دهد، رفیعی یکی از بازیکنان تاثیرگذر تراکتورسازی بود که پاس گل های زیادی به مهاجمان این تیم داد و رفتن او ضربه مهلکی به شاگردان امیر قلعه نویی زد.
وی افزود: بازیکنان خارجی این تیم یعنی جاسم کرار و ادینیهو در فصل جاری از کیفیت متوسطی برخوردار بودند و بهتر است کادرفنی تراکتورسازی بازیکنان ایرانی را جایگزین این دو نفر کند.
کارشناس فوتبال در مورد عملکرد تیم استقلال در لیگ شانزدهم تصریح کرد: هر چند استقلال در نیم فصل دوم به جوانگرایی روی آورد اما این جوانگرایی تدبیر منصوریان و کادرفنی استقلال نبود و تنها به دلیل حکم فیفا ...

دیدگاه شما

آخرین اخبار