همراه اول
27. فروردين 1396 - 9:29   |   کد مطلب: 30906
 کاهش 6 درصدی آمار طلاق در همدان در سال
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در سال 95 تعداد 4 هزار طلاق در استان همدان ثبت شده که نسبت به سال 94 شاهد کاهش 6 درصدی طلاق بودیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اسدالله ربانی مهر گفت : متأسفانه در 10 سال اخیر دو سال شاهد افزایش طلاق بودیم که در سال 95 شاهد کاهش6 درصد بودیم که در سال 95 شاهد کاهش 6 درصدی بودیم و باید سعی کنیم این روند کاهش طلق در سال جاری نیز ادامه پیدا کند.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همچنین گفت: در حوزه ازدواج نیز در سال 95 17036 مورد ازدواج داشتیم که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشتیم که بخشی از آن بعلت کاهش جمعیت جوان استان و کشور است که هر ساله به همین نسبت و یا کمتر شاهد کاهش افزایش جمعیت جوان آماده ازدواج هستیم. ربانی مهر گفت : در سال گذشته در حوزه ازدواج برنامه های متعددی از سوی دستگاه های اجرایی استان انجام شد که تأثیرات خوبی داشته و البته بعضی دستگاهها عملکرد خوبی نداشته اند که باید در سال جاری این روند بهتر شود و کم کاری های گذشته جبران گردد.
ربانی مهر گفت: در سال جاری 56 برنامه در حوزه ازدواج جوانان در دستور کار است که مهمترین آن ها آموزش زوج های جوان،طرح همسان گزینی ازدواج؛ جشنواره پیوند آسمانی، پیگیری وام ازدواج، طرح آموزش مربیان و مشاوران،چند جشن گلریزان،جشنواره بهار زندگی و 2 برنامه مجمع خیرین ازدواج استان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار