همراه اول
27. فروردين 1396 - 10:42   |   کد مطلب: 30908
آژیر سقوط برای پاس همدان به صدا در آمد
وکیل مدافع "کری دنس کلواتر کوتو" معروف به کریستین کوتو بازیکن سابق و خارجی پاس به باشگاه پاس هشدار داد؛ در صورت پرداختن نشدن طلب 48 هزار دلاری موکلش، رای کمیته انضباطی FIFA را به جریان خواهد انداخت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،وکیل این بازیکن خارجی امروز در آخرین اظهارنظر خود پیرامون پرونده موکلش عنوان داشت که تمام این طلب مالی را مطالبه کرده و فدراسیون جهانی فوتبال FIFA نیز جریمه سنگین ترین را اعمال خواهد کرد.
وی که مصرانه پیگیر پرونده مالی کوتو است، از باشگاه پاس خواسته تا هرچه سریعتر نسبت به تامین این بدهی و پرداخت آن در برزیل اقدام کنند در غیر اینصورت پرونده موکلش در مرحله دوم حکم کمیته انضباطی به جیران خواهد افتاد.
براین اساس اگر تیم پاس نتواند ظرف روزهای آینده طلب 48 هزار دلاری کوتو را پرداخت کند، پاس همدان با یک پله سقوط به دسته پایین تر محکوم می شود.
در واقع این حکم به منزله سقوط پاس به لیگ دسته سه فوتبال ایران و نابودی این تیم خواهد بود.
از همدان شنیده می شود مسئولان استانداری که هیات مدیره باشگاه پاس را تشکیل می دهند، تاکنون اقدامی صورت نداده اند تا این تیم هر لحظه به لیگ دسته سه فوتبال کشور نزدیک شود.
با توجه به اینکه حکم تعیین شده دستور مستقیم کمیته انضباطی فدارسیون جهانی فوتبال FIFA است، فدراسیون فوتبال ایران نیز نمی تواند در این حکم دخالت کند.
مدیرعامل باشگاه پاس ضمن تایید بدهی 48 هزار دلاری این بازیکن خارجی، عدم پرداخت آنرا طبق حکم انضباطی فیفا به منزله سقوط به لیگ دسته 3 دانست و خواستار اقدام فوری از سوی مسئولان اجرایی شد.
علی رغم اخبار مختلف پیرامون تلاش پاس برای بستن تیمی قدرتمند جهت حضور در فصل آینده لیگ 2، برخی منابع خبر از انحلال این باشگاه و اعلام ورشکستگی می دهند!

دیدگاه شما

آخرین اخبار