همراه اول
28. فروردين 1396 - 21:22   |   کد مطلب: 30928
ازی بزرگ برای خورشیدی/ آن گاف تاریخی
قضاوت مهمترین بازی هفته 28 به اولین داور مازندرانی تاریخ لیگ برتر یعنی اشکان خورشیدی سپرده شده است. داوری متولد مرداد ماه 1358. خورشیدی قرار بود پدیده کشف شده حسن عسکری باشد درست مثل سعید مظفری زاده برای عنایت ولی این اتفاق رقم نخورد چون خورشیدی چند گاف بد داشت بخصوص آنچه دو فصل قبل در جریان بازی نفت و راه آهن رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در جریان آن بازی که جلوی چشم ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای الیت شدن خورشیدی برگزار شد، این داور گافی وحشتناک داد. او بعد از خطای پورعلی گنجی روی بازیکن راه آهن، به جای دادن اخطار دوم به او و اخراج کردنش، کارت زرد را به وحید حمدی نژاد داد. همین اشتباه باعث شد او از ناظر بازی، نمره بسیار پایینی بگیرد و الیت نشود.

این تنها گاف مرگبار خورشیدی نبود. قضاوت بازی سیاه جامگان و ملوان در هفته پایانی لیگ پانزدهم هم به او سپرده شد و این داور مازندرانی با نگرفتن یک ضربه پنالتی به سود انزلی چی ها، نقش زیادی در سقوط آنها به لیگ یک داشت.

خورشیدی این فصل، 13 قضاوت در 27 انجام داده و جزو یکی از پرکارترین مردان سیاه پوش لیگ شانزدهم بوده است. او تا به حال 4 بار برای تراکتورسازی و تنها یک بار برای استقلال در این فصل سوت زده.

خورشیدی داور بازی بیرون خانه تراکتورسازی برابر صنعت نفت (تساوی بدون گل)، بازی خانگی تراکتورسازی با پرسپولیس (تساوی بدون گل)، بازی خانگی تراکتورسازی با سپاهان (شکست 2 بر یک) و بازی بیرون خانه برابر سیاه جامگان (پیروزی 2 بر یک) بوده است.

تنها قضاوت خورشیدی در این فصل برای استقلال، دیدار بیرون خانه برابر صنعت نفت بود که با پیروزی 3 بر صفر مهمان تمام شد. البته او بازی منجر به حذف استقلال از جام حذفی برابر نفت را هم سوت زد. همان دیداری که خورشیدی قبل از دقیقه یک به سود نفت، پنالتی گرفت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار