همراه اول
29. فروردين 1396 - 8:14   |   کد مطلب: 30936
رکورد ۵ساعته نگه داشتن توپ فوتبال پشت گردن توسط فوتبالیست نهاوندی
میثم بهمنی فوتبالیست ارزنده نهاوندی و با اخلاق با رکورد ۵ساعت ۱۰دقیقه نگه داشتن توپ فوتبال پشت گردن برای اولین بار چنین رکوردی بنام خود ثبت کرداین رکورد گیری در مجموعه ورزشی علیمرادیان با حضور رئیس هیات همگانی شهرستان نهاوند ، مسئول کمیته رکورد گیری و نماینده اداره ورزش و جوانان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: میثم بهمنی فوتبالیست ارزنده نهاوندی و با اخلاق با رکورد ۵ساعت ۱۰دقیقه نگه داشتن توپ فوتبال پشت گردن برای اولین بار چنین رکوردی بنام خود ثبت کرد.

این رکورد گیری در مجموعه ورزشی علیمرادیان با حضور رئیس هیات همگانی شهرستان نهاوند ، مسئول کمیته رکورد گیری و نماینده اداره ورزش و جوانان برگزارشد.

میثم بهمنی در گفت گو با خبرنگار ما در مورد چگونگی شکل گیری این رکوردگفت: هرگاه با دوستان و فوتبالیست به تمرین می رفتیم حرکات نمایشی با توپ و نگه داشتن توپ روی پا و نگه داشتن پشت گردن انجام می دادم.

وی تصریح کرد: اولین ‌تستی که گرفتم توانستم ۲ساعت و نیم توپ پشت گردن نگه دارم برای دومین بار ۳ساعت چهل دقیقه افزایش یافت و این ترتیب رکورد خود را به ۵ ساعت ۱۰دقیقه ثبت کنم.

در پایان از اداره ورزش و جوانان آقای روزبه هیات همگانی و هیات فوتبال تشکر می کنم که در این رکورد گیری همکاری کردند.

رکورد ۵ساعته نگه داشتن توپ فوتبال پشت گردن توسط فوتبالیست نهاوندی

دیدگاه شما

آخرین اخبار