همراه اول
29. فروردين 1396 - 9:40   |   کد مطلب: 30938
دوومیدانی و همگانی، هیئت های برتر استان در سال 95 شدند
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با توجه به معیارهای کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیئت دو ومیدانی همدان در بخش قهرمانی و هیات ورزش های همگانی در بخش همگانی برترین هیئت ورزشی این استان در سال 95 شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی ضمیری کامل در جمع رؤسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی استان ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف با حضور معاون توسعه ورزش و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان جهت شناسایی هیئت های برتر گفت: شاخص های متنوعی از سوی وزارت ورزش و جوانان جهت شناسایی و معرفی هیئت های ورزشی در هر استان ارائه شده است که این شاخص ها پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی اسناد و گزارشات عملکرد هر هیئت ورزشی جمع بندی و 15 هیئت برتر از مجموع 48 هیئت استان معرفی شدند.

وی با اعلام این مطلب اظهار کرد: ارزیابی هیات های ورزشی بر اساس وضعیت تعداد دعوت شده و برگزیده تیم های ملی، وضعیت ورزشکاران سازمان یافته، وضعیت تیم های حاضر در لیگ های کشوری و نتایج کسب شده، وضعیت میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و نتایج تیمی و انفرادی کسب شده، وضعیت اعزام تیم به مسابقات قهرمانی کشور و نتایج تیمی و انفرادی کسب شده، وضعیت بیمه ورزشی سازمان یافته هیئت ورزش روستایی، وضعیت اعزام و میزبانی مسابقات و جشنواره های بین المللی و قهرمانی کشور، ورزش همگانی و روستایی و نتایج حاصله، وضعیت برگزاری همایش های ورزش همگانی در سطح استان، وضعیت برگزاری کنگره ها و سمینارهای علمی ورزشی استانی و کشوری، وضعیت برگزاری دوره ها و کارگاه های علمی ، آموزشی و ورزشی در سطح استان و وضعیت کلاس های آموزشی ارتقاء مربیگری و داوری برگزار شده بوده است.

وی تصریح کرد: امسال این ارزیابی در دو بخش همگانی و قهرمانی صورت گرفت که در بخش همگانی هیات ورزش همگانی، بئنسازی و پرورش اندام و روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی رتبه های اول تا سوم را کب کردند.

وی افزود: در جمع بندی برترین هیئت های ورزشی همدان در بخش قهرمانی نیز، هیات دو ومیدانی که طی سال های 93 و 94 در رتبه اول ارزیابی قرار داشت برای سومین سال متوالی به عنوان برترین هیئت استان معرفی شد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: کسب سهیمه المپیک، توجه به اجرای مطلوب استعدایابی در هیئت، اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور، دعوت ورزشکاران به اردوهای تیم ملی، اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی، کسب عناوین قهرمانی کشور، ارتقاء رکوردهای کشوری، برگزاری مسابقات و جشنواره های استانی، حضور فعال در برنامه های فرهنگی و رشد در تعداد ورزشکاران سازمان یافته از علل اصلی انتخاب هیئت دوومیدانی به عنوان هیئت برتر در سال 94 بوده است.

وی ادامه داد: در این ارزیابی هیئت جودو که سال 94 در رتبه دوم ارزیابی قرار داشت برای دومین سال متوالی با کسب 2030 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و هیئت قایقرانی که در ارزیابی سال 94 هشتم شده بود در این ارزیابی با 5 پله صعود در جایگاه سوم ایستاد و هیات چهارم شد

ضمیری کامل خاطرنشان کرد: همچنین در این ارزیابی هیئت های پینگ پنگ، والیبال و شطرنج به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم شدند و هیات های سوارکاری و کبدی مشترکا در رتبه هفتم قرار گرفتند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای دستندرکاران هیئت های ورزشی استان تاکید کرد: تمام ارزیابی های صورت گرفته با توجه به گزارش های ارسالی به معاونت ورزش صورت گرفته است و امیدواریم در سال 96 نیز این تعاملات به صورت پررنگتر ادامه داشته باشد.
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه با برگزاری 13 مجمع انتخاباتی و 7 مجمع سالیانه در سال 95 اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مجمامع تمامی هیات های ورزشی را در زمان مقرر برگزار کرده ایم و از حیث عملکردخوبی را در کشور داریم.

گفتنی است؛ شب گذشته درمراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از رؤسا و نواب روسای هیئت های ورزشی از هیئت های ورزشی برتر سال 95 تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار