همراه اول
29. فروردين 1396 - 13:33   |   کد مطلب: 30950
هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان در جایگاه هفتم برترین هیئت های ورزشی قهرمانی سال 1395"
عصر روز دوشنبه 28 فروردین ماه در اولین جلسه ماهیانه هیئت های ورزشی در سال 1396 از هیئت های ورزشی برتر استان همدان در سال 1395 با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، معاونین اداره کل و مشاور و مدیر کل حوزه استاندار همدان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در این میان هیئت سوارکاری استان همدان و کبدی مشترکاً در جایگاه هفتم برترین هیئت های ورزشی در بخش قهرمانی معرفی شدند.

هیئت های ورزشی دو و میدانی ، جودو ، قایقرانی ، پینگ پنگ ، والیبال و شطرنج ترتیب در رتبه های اول تا ششم قرار گرفتند و سوارکاری و کبدی هفتم شدند.

ضمن اینکه در بخش همگانی نیز سه رشته ورزشی همگانی ، بدنسازی و پرورش اندام و روستایی و عشایری و بازیهای بومی و محلی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند.

ارزیابی هیئت های ورزشی بر اساس شاخص های اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان جهت شناسایی و معرفی هیئت های ورزشی در هر استان ارائه شده که این شاخصه ها پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی مستندات و گزارشات عملکرد هر هیئت ورزشی جمع بندی و بدین ترتیب 10 هیئت ورزشی برتر از جمع 48 هیئت استان همدان معرفی شدند که هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان با اعلام کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان در جایگاه هفتم برترین هیئت های ورزشی در سال 1395 قرار گرفت.

 

هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان در جایگاه هفتم برترین هیئت های ورزشی قهرمانی سال 1395"

دیدگاه شما

آخرین اخبار