همراه اول
30. فروردين 1396 - 10:29   |   کد مطلب: 30961
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مرصاد مریانج :
هدف ما حضور در لیگ برتر نوجوانان کشور است
هدف ما حضور در لیگ برتر نوجوانان کشور است
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مرصاد مریانج هدف بعدی شاگردانش را کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مرصاد مریانج این روزها با سرمربیگری محمودالماسی خود را آماده دور دوم مسابقات لیگ نوجوانان باشگاه های کشور می کند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مرصاد مریانج در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: راه سخت و طولانی را تا رسیدن به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در پیش داریم ولی با انگیزه بالایی که بازیکنان دارند و تیم منسجمی که داریم به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم .

وی تصریح کرد: برای حضور موفق در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان کشور، دور جدید تمرینات تیم از نیمه دوم اسفندماه آغاز شده و این تیم در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج به کارهای آماده‌سازی می‌پردازد.

محمود الماسی افزود: انگیزه کسب مجوز حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، کادر مدیریت، فنی و بازیکنان تیم را مصمم به ارائه بهترین نمایش این تیم در مرحله پایانی لیگ کرده است.

وی در خصوص تیم بزرگسالان این باشگاه نیز گفت: این تیم به حمایت مالی بخش خصوصی و مدیرعاملی حمیدرضا کوچکی اداره می شود و تیم مرصاد مریانج فصل آینده نماینده فوتبال این استان در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان مریانج با بیان اینکه این تیم با هزینه شخصی اداره می‌شود، در ادامه تصریح کرد: با این وجود به کار سازندگی در فوتبال همدان ادامه می‌دهیم و در آینده شاهد معرفی و پیوستن استعدادهایی به لیگ‌های کشوری خواهیم بود .

محمود الماسی با بیان اینکه این تیم آینده درخشانی دارد، خاطرنشان کرد: تمامی این اتفاقات عامل انگیزه ما برای کار و تلاش بیشتر به منظور فعالیت تیم‌های رده‌های سنی مختلف اعم از بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان این باشگاه در مسابقات لیگ استان و کشور است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار