همراه اول
30. فروردين 1396 - 10:34   |   کد مطلب: 30963
برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران در همدان
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران همانند سال های گذشته در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اسدالله ربانی مهر با بیان اینکه علاقه مندان تا پایان فروردین ماه جاری فرصت ثبت نام دارند، افزود: این مسابقات در شش رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم با هدف زمینه‌سازی، آشنایی ، آگاهی جوانان و ورزشکاران با مفاهیم قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآن در میان آنان برگزار می شود.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ابراز داشت: به منظور ثبت نام، انعکاس برنامه، دستورالعمل‌ها، کسب اطلاعات به‌روز، امکان پاسخگویی به سوالات شرکت‌کنندگان و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های این دوره از مسابقات، پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.tartil.ir راه‌اندازی شده است.
ربانی مهر با بیان اینکه سال گذشته استقبال بی نظیری از مسابقه قرآن کریم شد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته استان همدان موفق به کسب 4 رتبه سراسری شد که امیدوارم امسال عناوین بیشتری را کسب کنیم.
وی تصریح کرد: در سال گذشته از 160 نفر از فعالین فرهنگی عرصه ورزش استان که در مسابقات قرآن، اذان، نماز و برنامه های فرهنگی ورزشی حضور فعال داشتند تقدیر شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار