همراه اول
3. ارديبهشت 1396 - 8:55   |   کد مطلب: 31011
وضعیت نامناسب استخرالوند همدان  + تصاویر
در فصل تابستان ورزش مهیج شنا از جمله ورزش ها و تفریحاتی است که اکثر جوانان به آن روی می آورند و نسبت به سلامت، امکانات و بهداشت استخرها به عنوان مجموعه های شنا حساسیت بالایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در فصل تابستان ورزش مهیج شنا از جمله ورزش ها و تفریحاتی است که مردم به آن روی می آورند و نسبت به سلامت، امکانات و بهداشت استخرها به عنوان مجموعه های شنا حساسیت بالایی دارند.

 

چندی پیش دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان  ضمن ارسال تصاویری از وضعیت نامناسب یکی از استخرهای شهرستان ابراز نگرانی کرده و خواستار پیگیری آن شدند.

 

جوانان به سقف این استخر که در هنگام شنا پنل آن ریزش می کند انتقاد داشتند .

 

یکی از دانشجویان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهارداشت : هفته قبل وقتی بچه ها در حال آموزش بودند سقف جهارمتری استخر الوند ریزش کرد  و دانشجوها حسابی ترسیده بودند چون احتمال افتادن لامپ تو آب و برق گرفتگی هم بود.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که دانشگاه پیام نور اصلا پیگیری نکرده و به دانشجوها گفته اند  چاره ندارید باید بقیه آموزش ها را در همین استخر ببینید .

 

در ادامه با یکی از مسئولان ورزشی همدان به گفت و گو پرداختیم .

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد از اماکن ورزشی کشور فرسوده هستند بیان داشت : یکی از پنل ها ریزش کرده و اصلا جای نگرانی نیست.

 

این کارشناس ورزشی گفت: چون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم  برخی از افراد در صدد تخریب دولت هستند و این مشکل از این دسته انتقادهاست .

 

سایت خبری همدان ورزش با توجه به طرح های نیمه کاره در استان همدان و مشکلات ورزشکاران در برخی حوزه ها به تحلیلی در این خصوص پرداخت .

 

علیرغم مطرح شدن این موضوع که چون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و این مشکل بهانه ای برای تخریب دولت است می توان گفت اصلا این موضوع ارتباطی با انتقاد از دولت ندارد و طبق مشاهداتی که از این استخر به عمل آمد و گفت و گوهایی که با برخی از دانشجویان شد .

 

مشکل سقف و تعمیرات در این استخر ورزشی  وجود دارد و نمی توان آن را کتمان کرد و در اولین فرصت باید بخش خصوصی و مسئول نظارت بر استخر پیگیر این مشکل باشند تا در اثر وقت حل شود .

 

دانشجویان دانشگاه پیام نور که مدعی هستند ای دانشگاه برای سانس دانشگاه همیشه این سالن را رزرو می کند تقاضای رسیدگی هر چه سریع تر به این نقص ورزشی را دارند .

 

انتهای پیام/

 

وضعیت نامناسب استخرالوند همدان  + تصاویر
وضعیت نامناسب استخرالوند همدان  + تصاویر

دیدگاه شما

آخرین اخبار