همراه اول
3. ارديبهشت 1396 - 9:58   |   کد مطلب: 31013
درخشش سواركاران همدانی در مسابقات پرش با اسب جام کرامت
سواركاران همدان در مسابقات پرش با اسب فدراسيون سواركاري جام كرامت خوش درخشيدند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئيس هيأت سواركاري همدان گفت: فرزاد سهيل‌قاسمي و كيانا احمدي سواركاران نونهالان و نوجوان بر سكوي نخست ايستادند و عليرضا بختياري عنوان سوم رده C1 بزرگسالان را به خود اختصاص داد.

سیدوحید برقعی با اشاره به حضور موفق سوارکاران استان در اولین رویداد پرش با اسب فدراسیون سوارکاری افزود: این رقابت‌ها با حضور سوارکاران استان‌های تهران، البرز، کرمان، قم، اصفهان، آمل و همدان در شهر مقدس قم با عنوان جام کرامت در مجموعه سوارکاری ماهان برگزار شد.

وی به رده‌های برگزار شده مسابقات اشاره کرد و گفت: مسابقات در رده‌های نونهالان، نوجوانان، مالکان، بزرگسالان C1 و رده B بزرگسالان پیگیری شد.

رئیس هیأت سوارکاری همدان بیان کرد: فرزاد سهیل‌قاسمی اولین نماینده جامعه سوارکاری همدان در رده نونهالان موفق شد با هر دو اسب خود شازده و متیو مسیر مسابقه را بدون خطا طی کرده و جایگاه نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: در رده نوجوانان نیز کیانا احمدی نماینده شایسته جامعه سوارکاری همدان با اقتدار با هر دو اسب خود مسیر مسابقه را طی کرد و مقام اول جام کرامت را با اسب فیونراز آن خود کرد.

برقعی با بیان اینکه در رده C1 بزرگسالان نمایندگان استان حضور پررنگی داشتند، تصریح کرد: علیرضا بختیاری نیز با اسب مستر بلوبوی بر سکوی سوم جام کرامت ایستاد.

وی افزود: جامعه سوارکاری همدان در اولین رویداد کشوری با نمایندگان شایسته خود حضور درخشانی داشت و امیدواریم در سال ورزشی جدید شاهد کسب عناوین بهتر و بیشتری سوارکاران همدانی در مسابقات مختلف باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار