همراه اول
7. ارديبهشت 1396 - 8:36   |   کد مطلب: 31054
دعوت دوومیدانی کار الفاوتی به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران
مقامهای اول و دوم مسابقات قهرمانی دوومیدانی نوجوانان کشور توسط دوومیدانی کار الفاوتی کسب شد و این ورزشکار به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، محمد حاصلی دو ومیدانی کارنوجوان و با اخلاق الفاوتی توانست در مسابقات قهرمانی دو ومیدانی کشورمدال طلا و نقره این مسابقات را در ماده های 800 و 1500 متر در پایتخت ایران, تهران بزرگ از آن خود کند.

حاصلی  ورزشکار خوب و با اخلاق از روستای الفاوت بخش جوکار این شهرستان میباشد که با تلاش و تحمل مشقتهای بسیار و با ایمانی قوی و استقامتی چون کوه توانست خود را در مسابقات کشوری و اردوهای تیمهای ملی ببیند و به آرزوی ورزشی خود دست یابد.

وی طی حکمی از سوی فدراسیون دو ومیدانی کشور  به اردوی تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران دعوت شد تا خود را برای مسابقات آسیایی تایلند آماده کند.که هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می برد.تا در اواخر اردیبهشت ماه نود وشش  همراه تیم ملی دو ومیدانی کشور عازم کشور تایلند شود.

اکبری ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر ضمن تشکر از  حاصلی  کسب این دو مدال با ارزش رابه ایشان تبریک گفته و آن را الگویی برای نوجوانان وجوانان  این مرزو بوم دانست و گفت:حاصلی با توکل به خدای خود و تلاشهای طاقت فرسای خود توانسته است به آرزوی ورزشی خود دست پیدا کندو در میادین آسیایی و جهانی قدم بگزارد و افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان واستان و کشور باشد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار