همراه اول
7. ارديبهشت 1396 - 10:10   |   کد مطلب: 31059
سالن شهید بهشتی استادیوم تختی ملایر در روز عید برزگ مبعث حضرت رسول اکرم (ص) شاهد مسابقات اسکیت سرعت انتخابی شهرستان به مناسبت گرامیداشت این عید بزرگ و هفته جوان بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسئول هیئت اسکیت شهرستان ملایر گفت: این مسابقات به مناسبت عید سعید مبعث و گرامیداشت هفته جوان در سالن شهید بهشتی استادیوم تختی شهرستان ملایر با همکاری خوب مدیریت سالن شهید بهشتی آقای فراهانی و زحمات مربیان خوب و زحمت کش این رشته ورزشی در روز سه شنبه مورخه 96/2/5 با کیفیتی خوب  و نظمی خاص برگزار گردید.
وی در ادامه صحبتهای خود از حمایتهای آقای اکبری ریاست اداره ورزش وجوانان در خصوص برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کردو گفت : این هیئت فعالیتهای فرهنگی ورزشی خود را در سال نود و شش با استعانت و توکل به خدا و همکاریهای خوب و دلسوزانه آقای اکبری با برگزاری مسابقات اسکیت گرامیداشت عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص)و هفته جوان اغاز نموده است که امید است  سالی سرشار از خیر و برکت برای آن باشد.
اسدی در ادامه صحبتهای خد تصریح کرد :این مسابقات در سه رده سنی خردسالان , نونهالان و نوجوانان به تعداد 50 نفر از اسکیت بازان دختر و پسر این شهرستان با حضور پدران و مادرانشان برگزار گردید که به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم ورزشی همراه با  جوایز ی که از سوی هیئت اسکیت شهرستان تدارک دیده شده بود اهداء گردید.
شایان ذکر است حضور پرشور و ورزشی معاونت محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر آقای کتابی موجب شادی و نشاط دل عوامل اجرایی و شرکت کنندگان در این مسابقات میشد که خود باعث تشویق هرچه بیشتر خانواده ها برای جذب فرزندان خود به ورزش میباشد.
در پایان آقای کتابی از زحمات بی دریغ آقای اکبری ریاست اداره ورزش وجوانان و خانم اسدی مسئول هیئت اسکیت شهرستان و کلیه عزیزانی که در برگزاری این مسابقات تلاش و همکاری نموده اند تقدیر و تشکر نمود .

دیدگاه شما

آخرین اخبار