همراه اول
8. ارديبهشت 1396 - 22:33   |   کد مطلب: 31064
پایان رقابت‌های قهرمانی هند برای اسکواش‌بازان ایرانی
رقابت‌های اسکواش قهرمانی آسیا به میزبانی هندوستان از ششم تا دهم اردیبهشت در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سهیل و علیرضا شاملی، عرفان جمشیدی، نوید ملک ثابت، تابا تقوی، ایلی نیری، فرشته اقتداری و غزل شرف‌پور نمایندگان ایران در این رقابت‌ها حضور داشتند.

در بخش مردان نوید ملک ثابت ابتدا ۳ – ۲ مقابل روبرتو گارسیا از فیلی پین به برتری رسید اما در دور بعد برابر مکس لی بخت ۰ – ۳ نتیجه را واگذار کرد. عرفان جمشیدی دیگر بازیکن کشورمان در دور نخست ۰ – ۳ مقابل ری مارک از فیلی پین باخت و در جدول یک باخته ها یا همان پلیت ، به مصاف روبرت گارسیا رفت و بازهم با نتیجه ۳ – ۱ بازی را واگذار کرد.

در ادامه مسابقات بخش مردان علیرضا شاملی در دیدار نخست ۳ – ۰ حریفی از نپال را مغلوب کرد و در دور دوم ۰ – ۳ مقابل ویکرام مالهورتا از هند نتیجه را وگذارکرد . سهیل شاملی هم در دور اول رقابت ها ۰ – ۳ برابرسنتیکومار از هند نتیجه را واگذار کرد و در جدول پلیت امروز به مصاف حریفی از کره جنوبی هم ۳ – ۰ مغلوب شد.

در بخش بانوان تاباتقوی در دور نخست  ۱ – ۳ مقابل لی جیهون از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و در جدول پلیت به مصاف حریفی دیگر از کره جنوبی رفت و با حساب ۳ -صفر مغلوب شد، آیلی نیری در دیداری نزدیک ۲ – ۳ برابر هیونانگ از کره جنوبی مغلوب شد و در جدول پلیت نیز ۲ – ۳ برابر یانگ از سنگاپور نتیجه را واگذار کرد. غزال شرف پور در دور اول ۰ – ۳ برابر تانگ وینگ از هنگ کنگ و در جدول پلیت ۰ – ۳ برابر حریفی از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و در نهایت فرشته اقداری نیز ۰ – ۳ برابر لی آندرا مالزی باخت و در جدول پلیت نیز در مصاف با حریفی از سنگاپور ۳ – صفر مغلوب شد.

نتایج کامل نمایندگان اسکوش ایران در رقابت های قهرمانی آسیا:

نتایج روز نخست:

نوید ملک ثابتی ۳- روبرت گارسیا ۲ (فیلیپین)

عرفان جمشیدی صفر – ری مارک بگورنیا ۳ (فیلیپین)

سهیل شاملی صفر – ولاوان ۳ هندوستان

علیرضا شاملی ۳ – آمیریت صفر (نپال)

لی جی یون ۳ – تابا تقوی ۱

آیلی نیری ۲ – رقیب کره ای ۳

فرشته اقتداری صفر – حریف مالزی ۳

غزل شرف پور صفر – حریف هنگ کنگ ۳

نوید ملک ثابتی صفر – مکس لی ۳

ویکرام هندی ۳ – علیرضا شاملی صفر

نتایج روز دوم:

آیلی نیری ۲ – یونگ وی ۳

غزل شرف پور صفر – چو یورا ۳

سهیل شاملی صفر – کو یانگ ۳

نتایج روز سوم:

تابا تقوی صفر – پارک انوک ۳

فرشته اقتداری صفر – یونگ وی ۳

عرفان جمشیدی یک – روبرت گارسیا ۳

انتهای پیام

منبع : سادس

دیدگاه شما

آخرین اخبار