همراه اول
9. ارديبهشت 1396 - 23:09   |   کد مطلب: 31083
زاهدان ـ خبرنگار اطلاعات: جانشین فرمانده ناجاگفت: براساس اطلاعات به دست آمده سرباز مفقود شده حادثه تروریستی میرجاوه پس از مجروح شدن توسط تروریست ها به خاک پاکستان منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه بازدید از نوار صفر مرزی در منطقه میرجاوه گفت: این حادثه جنایتکارانه و ناجوانمردانه دشمنان، همکاران ما را مصمم تر در دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از مردم این منطقه خواهد کرد و هدف از این اقدامات کور و بی ارزش ضربه زدن به مردم و جلوگیری از پیشرفت منطقه است.
وی افزود: از نظر نظامی، تاکتیکی و عملیاتی این اقدام کوردلانه بدون هرگونه ارزشی است و ما مقید به احترام به حق حاکمیت کشور همسایه هستیم.
جانشین فرمانده ناجا افزود: در مجموعه نیروی انتظامی بخشی از رایزنی های دیپلماسی را انجام داده ایم و مرزبانان ما اعتراض رسمی خود را اعلام کرده اند و از طرف دیگر دستگاه دیپلماسی کشور در حال پیگیری موضوع است.
وی اضافه کرد: انتظار داریم که دولت پاکستان در آن سوی مرزها به وظایف خود عمل کند تا دیگر شاهد این گونه حوادث در آینده نباشیم.
وی گفت: از آخرین امکانات پیشرفته در مرزها برای برقراری امنیت استفاده می کنیم و امیدواریم منابع لازم در خصوص این طرح در اختیار قرار گیرد تا انسداد مرزها به طور کامل به انجام برسد.
سردار مؤمنی اضافه کرد: وقتی به ملاقات خانواده این شهیدان عزیز می رویم آنها به ما روحیه می دهند و می گویند ما آماده هستیم تا فرزندان دیگر خود را هم برای دفاع از انقلاب و اسلام تقدیم کنیم و این اقدام آنها ما را در دفاع از مرزها مصمم تر می کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار