همراه اول
10. ارديبهشت 1396 - 11:03   |   کد مطلب: 31097
عقاب آسیا با ما بود، دروازه بان تیم ما بود...
12 اسفند 1380 روزی شومی برای هوادارن پرسپولیس و جامعه ی فوتبال ایران بود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،12 اسفند 1380 روزی شومی برای هوادارن پرسپولیس و جامعه ی فوتبال ایران بود . چرا که یکی از بزرگترین و بهترین سنگربانان فوتبال ایران دچار عارضه ی مغزی شده بود؛ احمدرضا عابدزاده عقاب آسیایی که سالهای سال با بازی های خوب و دلگرم کننده اش در دل هواداران پرسپولیس جای عمیقی پیدا کرده بود. بعد از احمدرضا عابدزاده به یاد ندارم هیچ دروازه بانی را به اندازه ی او تحسین کرده باشم و از بازی هایش لذت برده باشم. به همین خاطر بود که سالیان سال این شعار را فریاد زدیم که "عقاب آسیا با ماست ، دروازه بان تیم ماست، احمدرضا عابدزاده"
دروازه بانی که همیشه با خنده هایش لرزه بر اندام حریفان می انداخت و آرزوی همیشگی حریفان این بود که در ترکیب اصلی نباشد. دی ماه 84 که از دنیای دروازه بانی و فوتبال خداحافظی کرد برای من هم عنوان عقاب آسیا حک شد در خاطراتم و هرگز بعد از او نتوانستم به کسی بگویم عقاب آسیا . بعد از او هرگز نتوانستم نسبت به حضور دروازه بانی در درون دروازه دلگرم باشم.
و افسوس به حالِ دروازه ای که روزگاری احمدرضا عابدزاده را در قامت سنگربان اول تیمش داشت و امروز کسی مثل بیرانوند را ؛ دروازه بانی که حتی اگر از روی عصبانیت هم مصاحبه ی بعد از بازی با ذوب آهن را انجام داده باشد اما رفتارش مصداق بارز این ضرب المثل است که هنوز غوره نخورده مویز شده است.

منبع: ای اسپرت

دیدگاه شما

آخرین اخبار