همراه اول
12. ارديبهشت 1396 - 10:15   |   کد مطلب: 31126
مديرمسئول مركز چاپ پيام‌رسانه در گردهمايي اصحاب رسانه استان همدان با محوريت بررسي توانمندي‌هاي رسانه‌اي و ايجاد شور و نشاط انتخاباتي، روز گذشته در مركز چاپ پيام‌رسانه همدان گفت: چون بزرگ‌ترين مشتري ما اهالي مطبوعات هستند و اين مجموعه به آنها متعلق است، خانه مطبوعات مراسم را در اين محل برگزار كرد تا آنها حاصل حمايت‌هاي خود را ببينند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش؛ در اين جلسه كه به همت خانه مطبوعات استان همدان برگزار شد،پس از تبادل نظر درباره تعرفه‌های انتشار و چاپ آگهی‌های انتخاباتی و ویژه نامه‌ها توانمندي‌هاي چاپي و رسانه‌اي همدان بررسي شد و پس از آن از دستگاه ها و محل کار کارگران مركز چاپ پيام‌رسانه و ظرفيت‌هاي جديد ايجاد شده در آن بازديد شد.

 

 *رسانه ها به شور انتخاباتی کمک کنند

رئيس خانه مطبوعات استان همدان در ابتداي سخنانش گفت كه با وجود چنين ظرفيت چاپي، دستگاه‌هاي مدرن و به‌روز شده و بالا رفتن كيفيت و كميت در این چاپخانه، ادعاي مركزيت چاپ همدان در غرب كشور به حق است بنابراين بايد همه اهالي استان براي تقويت آن كوشش كنند و با يك خرد جمعي از آن حمايت كنيم؛ زيرا وجود و گسترش آن به نفع مردم استان و رسانه‌ها است. محمدرضا عارف افزود: بسياري از موارد چاپي را كه تا پيش از اين بايد به خارج از استان مي‌برديم، اكنون در مركز چاپ پيام‌رسانه و در همدان ارائه مي‌شود.وي سپس اهالي رسانه‌هاي استان را به يكدستي و ايجاد شور و نشاط در فضاي انتخاباتي شوراها و رياست‌جمهوري دعوت كرد و برنامه‌اي براي هماهنگ بودن آنها ارائه كرد.

 

 *ظرفيت «پيام‌رسانه» برابر ظرفيت چاپي 5 استان غرب كشور است

مديرمسئول مركز چاپ پيام‌رسانه درباره دلیل اينكه اين مراسم در اين چاپخانه برگزار شد، گفت: چون بزرگ‌ترين مشتري ما اهالي مطبوعات هستند و اين مجموعه به آنها متعلق است، خانه مطبوعات مراسم را در اين محل برگزار كرد تا آنها حاصل حمايت‌هاي خود را ببينند.

 

نصرت‌ا... طاقتي‌احسن افزود: اين مجموعه از سال 89 افتتاح شده كه پس از راه‌اندازي فاز اول با دستگاه چاپ نشریات، در فاز دوم با اضافه كردن دستگاه چاپ کتاب و مجلات، فاز سوم با راه‌اندازي صحافی و در نهایت با وارد كردن دستگاه چاپ لیبل و بسته‌بندي وارد فاز چهارم توسعه ای این چاپخانه شديم كه همه دستگاه‌هاي آن نصب، راه‌اندازي و آماده مراسم افتتاحيه مي‌شود.

 

وي بيان كرد: با وارد کردن این دستگاه مدرن از اروپا اكنون تعداد دستگاه‌هاي موجود در اين چاپخانه برابر با كل ظرفيت دستگاه‌هاي چاپ 5 استان غرب كشور است.

 

طاقتي‌احسن گفت: ظرفیت چاپی دستگاه های اين چاپخانه 200 ورق است و وقتی مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر سال گذشته خود به همدان از این چاپخانه بازديد کرد، گفت كه در هيچيك از شهرستان‌هاي كشور شاهد چنين ظرفيت‌ چاپي نبوده است.

 

مدير چاپخانه درباره برنامه های زمان انتخابات هم گفت: با توجه به حجم بالاي سفارش كار از سوي كانديداها و رسانه‌هاي استان، اقدام به برنامه‌ريزي و تجهيز امكانات براي ایام انتخابات کرده است.

 

وي افزود: تجربه سال‌هاي گذشته نشان داده كه در برخي موارد برخي سفارش‌هاي كاري از سوي كانديداها و رسانه‌ها به صورت فوري ارائه مي‌شود كه با توجه به رزرو پيشاپيش و حجم بالای كاري از سوي ساير مشتريان، با برنامه‌ريزي انجام شده خطوط توليد اين چاپخانه به صورت تمام‌وقت با 2 شيفت كاري و ماشين‌آلات پشتيباني امور چاپی انجام می شود تا بتوانیم در سريع‌ترين زمان سفارشات را تحويل دهیم.

 

گفتني است این چاپخانه در حال حاضر با 2 خط چاپ نشريات در 2 شيفت روز و شب همراه با 2 خط چاپ ورقي و تمامي خطوط طراحي، ليتوگرافي و صحافي، تجهيز شده و آماده كار مي‌باشد. اين چاپخانه براي انتخابات از تكنولوژي‌هاي جديد راه‌اندازي شده در يكسال گذشته براي ارائه كارهاي چاپي با کیفیت عالی در شرايط ويژه بهره‌برداري خواهد كرد.

 

*کارگران چاپخانه تجلیل شدند

 پس از اينكه ميهمانان حاضر از فضای چاپخانه و دستگاه‌هاي موجود بازديد كردند بخش دوم برنامه به برگزاري مراسم بزرگداشت روز كارگر و تقدير از كارگران چاپخانه اختصاص يافت.

 

در اين مراسم ضمن سخنرانی کوتاه رئيس خانه مطبوعات و مديرمسئول چاپخانه، به كارگران وظيفه خطير و نقششان در بخش توليد، رشد و توسعه كشور اشاره شد.

 

در نهایت توسط مدیرعامل خانه مطبوعات از كارگران حاضر تقدير شد.  حسن زارعي نیز به عنوان كارگر نمونه چاپخانه معرفي شد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار