همراه اول
16. ارديبهشت 1396 - 8:19   |   کد مطلب: 31167
با حضور ۲۲ مربی تکواندو همدانی؛
سمینار هماهنگی و دانش افزایی سالیانه برگزار شد
سمینار هماهنگی و دانش افزایی سالیانه برگزار شد
سمینار هماهنگی و دانش افزایی سالیانه مربیان استان همدان در سال ۹۶ به منظور هماهنگی و دانش افزایی مربیان، با حضور ۲۲ مربی در بخش بانوان در خانه تکواندو شهید امیر طلایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دراین دوره هماهنگی ۲۲ مربی خانم، مورخ پنجشنبه ۱۴اردیبهشت ماه در خانه تکواندو استان زیر نظرمدرس مجرب و فنی فدراسیون تکواندو، زهرا شهبازنژاد(از استان تهران)با آخرین اطلاعات كوچينگ، اصول مبارزه  و آخرين اطلاعات پومسه به صورت تئوری و عملی در سال جدید آشنا شدند.

 

گفتنی است با توجه به دستور العمل فدراسیون تکواندو مبنی بر ارائه درس اخلاق ورزشي، حجت السلام و المسلمین موسوی(از استان قم)به سخنرانی در خصوص ضرورت اخلاق در ورزش پرداخت و در پایان نیز استاد لطفی پور(از استان کردستان)کارشناس استعدادیابی با حضور در این سمینار، آگاهی های لازم رفتاری و تأثیر شناخت استعدادها را در اختیار مربیان حاضر در این سمینار قرار داد.

لازم به ذگر است که سمینار هماهنگی و دانش افزایی هرساله در ابتدای سال با همت هیئت های تکواندو استانها برگزار می شود و در این سمینار مربیان  با آخرین اطلاعات تکواندو را به صورت تئوری و عملی آشنا می شوند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار