همراه اول
19. ارديبهشت 1396 - 8:18   |   کد مطلب: 31215
ممنوع‌الخروجی زهرا نعمتی از سوی همسرش
رکنا: زهرا نعمتی پرچمدار بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته تیر و کمان به دلایل برخی مسائل خانوادگی از سوی همسرش ممنوع‌الخروج شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رهام شهابی‌پور، همسر زهرا نعمتی گفت : بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو زهرا نعمتی بنا به دلایلی منزل را ترک کرده و تا این لحظه با وجود این که چندین‌بار خواستار بازگشت او به منزل بودم از زندگی با من امتناع کرده و حتی درخواست طلاق داده است. پس از این اتفاق او را ممنوع‌الخروج کرده‌ام تا نتواند در هیچ تورنمنت برون‌مرزی شرکت کند. اگرچه نمی‌دانم با چه مجوزی توانست به عنوان نماینده سازمان ملل کشور را ترک کند و عازم سوییس شود.

شهابی‌پور خاطرنشان کرد: به هر صورت یکسری مسائل و مشکلات خانوادگی پیش آمده که قابل حل است و نیاز نیست تا حد طلاق به آن دامن زده شود. متاسفانه مسائل پیش آمده به مسائل و مشکلات دیگری دامن زده که اگر نعمتی بخواهد به همین روال به مسائل دامن بزند مطالبی را عنوان می‌کنم که می‌تواند تبعاتی داشته باشد.

جوابیه فدراسیون ورزش Sport های جانبازان و معلولین به همسر زهرا نعمتی

در پی انتشار متن مصاحبه ی رهام شهابی پور، همسر زهرا نعمتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

نظر به درج مطالبی از سوی آقای شهابی پور مبنی بر اختلافات خانوادگی میان وی و خانم زهرا نعمتی، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن پرهیز از هر گونه دخالت در مسائل شخصی و خانوادگی ورزشکاران، پیشنهاد می کند که این نوع مسائل به دور از جنجال های رسانه ای حل و فصل شود تا در فضایی اخلاقی، حرمت دو طرف دعوا محفوظ بماند.

همچنین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برای موارد مندرج در اظهارات آقای شهابی پور پاسخ هایی در خور دارد اما بنا به ملاحظات حقوقی صلاح می داند که در فرصتی بهتر به این اظهارات و ادعاها پاسخ دهد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار