همراه اول
19. ارديبهشت 1396 - 9:12   |   کد مطلب: 31220
۴ دو‌نده نوجوان  همدانی در راه مسابقات آسیایی
دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان گفت: ۴ دونده از استان همدان در فهرست نهایی تیم ملی نوجوانان ایران اعزامی به مسابقات آسیایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسعود بنوان با بیان این که امروز فهرست 21 نفره تیم ملی دو و میدانی نوجوان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از سوی فدراسیون دو و میدانی اعلام شد اظهار داشت: در این فهرست 4 دونده نوجوان همدانی حضور دارند.

وی افزود: محمد حاصلی، سیدامیر زمان‌پور و آرمین شاه‌ملکی در بخش پسران و مریم خوش‌نیت در بخش دختران دو و میدانی‌کاران همدانی اعزامی به این مسابقات هستند.

بنوان با اشاره به این که مربیانی هم از 9 استان‌ کشور تیم ملی نوجوانان را در این مسابقات همراهی می‌کنند گفت: از استان همدان مهدی محمدی مربی مطرح دو و میدانی همدان نیز در مسابقات قهرمانی آسیا حضور می‌یابد.

دبیر هیئت دو و میدانی همدان خاطرنشان کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از 30 اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه در بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

هیئت دو و میدانی همدان که در سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان هیئت برتر در بخش ورزش قهرمانی انتخاب شده بود فعالیت مناسبی در بخش استعدادیابی و تیم‌های پایه استان داشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار