همراه اول
19. ارديبهشت 1396 - 10:30   |   کد مطلب: 31224
این هواداران باشعور پرسپولیس
پرسپولیس در یک روز به‌یادماندنی بهاری موفق شد در تهران ۴ بر ۲ از سد الوحده امارات بگذرد و به لطف پیروزی الهلال مقابل الریان، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،برانکو در کنفرانس خبری پیش از بازی، این مسابقه را «بازی فصل»  نامیده بود. حق هم با او بود و سرخ‌ها رای تکمیل کارنامه درخشان این فصل‌شان نیاز به پیروزی مقابل الوحده و صعود از گروه آسیایی‌شان داشتند. با این همه پرسپولیسی‌ها که این فصل در بدترین شرایط و حتی در بازی‌های کم اهمیت لیگ  ورزشگاه را پر می‌کردند، در این بازی استقبال کمی نشان دادند و حتی نصف ورزشگاه را هم پر نکردند.

دلیل این امر بدون شک برمی‌گردد به ماجرای اعتصاب پرسپولیسی‌ها پیش از بازی با ذوب‌آهن در لیگ. آنها بعد از با الهلال ۴ روز به نشانه اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان تمرین نکردند و همین موجب خشم هواداران پرسپولیس شد. به طوری که آنها هنگام بازی با ذوب هرگز یازده بازیکن درون زمین پرسپولیس را تشویق نکردند و به تحسین بازیکنان پیشکسوت این تیم پرداختند.

این ماجرا حتی مورد خشم بیرانوند هم قرار گرفت و او اعلام کرد دیگر در این تیم بازی نمی‌کند و بازی با الوحده آخرین بازی‌اش خواهد بود. گرچه او این حرف را تحت تاثیر احساساتش زده بود و بعد مشخص شد تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد  دارد اما ظاهرا این موضوع برای هواداران پرسپولیس قابل پذیرش نبوده. آنها نه تنها بازی فصل این تیم را به نوعی تحریم کردند بلکه در هنگام باری با الوحده بارها او را هو کردند. خیلی‌ها معتقدند این واکنش هواداران حتی باعث تضعیف عملکرد شماره یک تیک ملی در بازی امروز هم شده بود.

پرسپولیسی‌ها ظاهرا قصد دارند به بازیکنان‌شان درس اخلاق بدند. آنها معتقدند تیمی که حدود ۷۰ درصد مطالباتش را دریافت کرده، حق اعتصاب ندارد.

رسول مجیدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار