همراه اول
27. ارديبهشت 1396 - 14:01   |   کد مطلب: 31337
محمد صادق فرجی در مجمع هیات کاراته استان همدان با توجه به اینکه استان همدانی کی از استان های مستعد در رشته کاراته است گفت: در صصد هستیم که پایگاه قهرمانی را نیز در این استان راه اندازی کنیم .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمد صادق فرجی با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ بازی های آسیایی و درخشش کاراته کاها در این رشته ورزشی افزود: ورود کاراته به المپیک پنجره های زیادی را به سوی ورزشکاران این گشود و خواسته های جامعه ورزش و ورزشکاران نیز تغییر کرد .

 

وی ادامه داد: سعی بر این است که امکانات و زیر ساخت های ورزشی در اختیار کاراته کاران قرار گیرد و خوشبختانه در سال جاری موفقیت های چشمگیری در بخش آموزش و زیر ساختی داشته ایم .

 

فرجی اظهار داشت : افق فدراسیون باید مشخص شود و در تمام قسمت ها بازنگری  آیین نامه ها را استارت زده ایم  و تدوین منشور اخلاقی در دست کار است که ترویج سجایای اخلاقی را به دنبال دارد .

 

وی بیان داشت : در قسمت نرم افزاری بانک اطلاعات فدراسیون در حال تکمیل و بازنگر یاست و خوشبختانه سامانه جامعی در اختیار فدراسیون قرار گرفته است و نتیجه این عملکرد بر روی سایت کاملا مشهود است و روزانه نزدیک به 5000بازدید کننده این سایت دارد . 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار