همراه اول
27. ارديبهشت 1396 - 14:15   |   کد مطلب: 31338
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان با توجه به ورود رشته کاراته به رشته های المپیک 2020 گفت: زیر ساخت های این رشته در حال بازسازی است و امیدواریم ورزشکاران در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیر کل اداره ورزش و جوانان همدان ضمن تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمصان اظهارداشت :  از تلاش های هیات کاراته تشکر می کنیم و کسب افتخارات را در کشورهای اسلامی داشتیم که با مدیریت فدراسیون حاصل شد .

وی ادامه داد: استان همدان با توجه سیاست گذاری در زیر ساختها حدود 32هیات از فضاها برخوردار شده اتد .

منعم تصریح کرد : حضور زیر ساخت های مناسب از مجموعه ورزشی حاح بابایی انقلاب سنگنوردی استادیوم شهید مفتح و سالن بانوان که در حال تکمیل است و رشد و پویایی را بیرا ورزش فراهم کرده است .

 

وی ادامه داد: برنامه ریزی های مطلوب هیات به پشتوانه فدراسیون و با مسئولین استان باعث توفیقات زیادی در سال 95 شد که 151 مسابقه استانی  3 میزبانی کشوری و 540 قهرمان در عرصه های مختلف و 84 عنوان تیمی و 45 عنوان فرا ملی جزو ویترین مدال آوران در سال 95 استان همدان بوده است .

 

مدیرکل  اداره ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه علیرغم تمام کمبودها کاراته در لیگ کشوری حضور داشته است و امیدورایم که برای المپیک 2020 حرفی برای گفتن داتشه باشد .

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار