همراه اول
27. ارديبهشت 1396 - 14:49   |   کد مطلب: 31339
مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه :
جلب توجه برای افزایش آرا ارزش تعرض به مقدسات را ندارد
جلب توجه بریا افزایش آرا ارزش تعرض به مقدسات را ندارد
مصطفی رستمی مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه بوعلی درپاسخ توهین به ساحت پیامبر رحمت از سوی دبير حزب مردم سالاري همدان در جلسه مناظره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد همدان گفت: کسی که پیامبر را سکولار بنامد یا معنی آن را به خوبی تشخیص نمی دهد و یا اینکه اصلا پیامبر را خوب نشناخته است .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،جواد گیاه شناس در جلسه مناظره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد همدان گفت:  پیامبر اکرم سکولار بود و اسلام همان لیبرالیسم است.

مصطفی رستمی مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه بوعلی درپاسخ  این توهین گفت: یکی از مشکلات جامعه ما حرف زدن افراد غیر متخصص است که گاهی افراد در دفاع از یک نظر آن قدر هیجانی می شوند که متوجه حرف های که می زنند نمی شوند و عملا تبعات این حرف بیشتر از منافع آن است .

 

وی ادامه داد: کسی که بیان کند پیامبر سکولار است یا معنی آن را به خوبی نمی فهمد یا اینکه پیامبر را به خوبی نشناخته است و متاسفانه این حرف در فضای دانشگاه که جای گفتگوی عقلانی است تعجب آور است .

 

رستمی بیان داشت: حرف های تبلیغاتی که متاسفانه در حوزه هایی که به ساحت دین توهیسن می کنند که علاقمندان به دولت و راجع به موضوعات مقدس تعرض می کنند و قطعا بریا جلب توجه آرا است و ارزش ندارد چرا که مردم رای خود را می دهند و انختاب خود را می کنند و آن چه که باقی می ماند سخنانی است که بعدا مبنای قضاوت افراد قرار می گیرد .

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار