همراه اول
29. ارديبهشت 1396 - 12:36   |   کد مطلب: 31354
جامعه ورزش استان همدان حماسه دیگری را خلق کردند
جامعه ورزش استان همدان بار دیگر با حضور پر شور در انتخابات 29 اردیسبهشت حماسه دیگری را رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،جامعه ورزش و جوانان استان همدان همگام با سایر مردم و مسئولان به پای صندوق های رای رفتند تا بار دیگر با میراث گرانبهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کنند که همواره به عنوان یک سرباز خدمتگذار، در خدمت نظام و رهبری معظم انقلاب خواهند بود.
از لحظات ابتدای صبح تمامی ورزشکاران، قهرمان و مدال آوران، جمعی از روسا و نواب هیات های ورزشی و جامعه ورزش استان همدان از دوچرخه سواران که با دوچرخه های خود در حوزه انتخاباتی اداره آب منطقه ای حاضر شده بودند تا رزمی کاران که با لباس های رزمی در صف های رای گیری قرار گرفته بودند نشان دادند که هموراه پای آرمان های نظام هستند.
در این حضور با شکوه منعم مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین و کارکنان اداره کل نیز حضور داشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه رای ما مشت محکمی بر دهان اسکبار بود گفت:دشمنان ایران و اسلام سخت در تلاش بودند با توطئه‌های شوم و نابکارانه خود، مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند اما مردم عزیز کشورمان و مردم ولایت مدار همدان و جامعه ورزش باز هم با حضور پر شور خود نشان دادند که پیرو خط ولایت فقیه هستند.
رسول منعم با بیان اینکه این روز در تاریخ ثبت خواهد شد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخبات تداوم راه شهدا و امام شهدا و رای دیگری بر حق بودن جمهوری اسلامی ایران بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار