همراه اول
1. خرداد 1396 - 10:44   |   کد مطلب: 31366
مردم همدان به جوانگرایی در شورای شهر رای دادند
ربانی مهر گفت: در هفته جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع)، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از یک جوان همدانی به نام حمید بادامی نجات، بعنوان جوان نمونه و نخبه تقدیر کرد که در انتخابات امسال شورای شهر نفر اول این شورا در شهر همدان شد و باعث خوشحالی جوانان کشور بالاخص جوانان استان همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان گفت: در جامعه اسلامی نقش جوانان در همه عرصه ها تعین کننده و سازنده بوده است، اگر از گذشته های دور تاریخی صرف نظر نموده و نقش جوانان را در یک سده اخیر کشور مورد پژوهش و ارزیابی قرار دهیم، به خوبی می توانیم پی ببریم که جوانان کشور ما در این سده پسین چه نقش و سازندگی داشته و منشا اثر و دگرگونی هایی بوده اند.

وی افزود: جوانان در حوادث انقلاب اسلامی و بعد از آن هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در بحث سازندگی و ورزش و هسته ای و دیگر میادین علمی مایه افتخار بودند و هر زمان به جوانان اعتمادکردیم نتیجه گرفتیم.

اسدالله ربانی مهر تصریح کرد: انتخابات سال 1396 که با حضور حماسی و با شکوه مردم برگزار شد، با شگفتی های زیادی همراه بوده است، از انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور با رای بالا تا حضور بی سابقه و چشمگیر مردم که با تحسین رهبر معظم انقلاب همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اما نکته جالب در انتخابات امسال در حوزه شورای شهر همدان اتفاق افتاد و آن هم انتخاب یک جوان نخبه در شورای شهر از سوی مردم فهیم همدان بعنوان نفر اول بوده است که بسیار جای امیدواری و خوشحالی دارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان گفت: در هفته جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع)، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از یک جوان همدانی به نام حمید بادامی نجات، بعنوان جوان نمونه و نخبه تقدیر کرد که در انتخابات امسال شورای شهر نفر اول این شورا در شهر همدان شد و باعث خوشحالی جوانان کشور بالاخص جوانان استان همدان شد.

وی افزود: قبل از هرچیز باید به این انتخاب شایسته مردم همدان تبریک گفت و اینکه جوانان همدان که یک سوم جمعیت استان را تشکیل می دهند متاسفانه خلاء حضور جوانان نخبه و کارآمد را در شورای شهر همیشه حس می کردند و با این اتفاق شایسته این مشکل حل خواهد شد و هم اکنون شاهد این هستیم که در شورای شهر همدان منتخب اول، یک جوان نخبه است و البته غیراز ایشان هم کسانی چون نرگس نوراله زاده؛ مریم روانبخش و حمید بادامی نجات می توانند نماینده خوبی برای جوانان استان باشند، چون به لحاظ سنی در همین رده سنی جوانان قرار دارند.

اسدالله ربانی مهر تصریح کرد:متاسفانه در شورای گذشته بسیاری از مسائل فرهنگی از جمله در حوزه جوانان علیرغم پیگیری های زیاد، اما نتیجه ای حاصل نشد که امیدواریم در شورای جدید شاهد عزم جدی برای خدمت رسانی بیشتر به جوانان عزیز استان باشیم.

وی افزود:امروز در حوزه فرهنگی شورای شهر نیازمند توجه به موضوعات مهمی مثل ازدواج جوانان هستیم که باید از ظرفیت خوب شورا و شهرداری برای کمک به این مساله مهم استفاده کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان گفت:متاسفانه مشکلات زیادی در حوزه جوانان از جمله طلاق، اعتیاد، آسیب های اجتماعی و حتی سبک زندگی می تواند محور اصلی تصمیمات شورا باشد و باید از این ظرفیت خوب در جهت حل مشکلات جوانان بهره جست و از همه مهمتر، جوانان را در تصمیم گیری های شهری مشارکت داد تا آنها بتوانند منشاء خدمت باشند، چون هروقت به جوانان اعتماد کردیم به نتیجه های خوب رسیدیم و امروز باید از طرفیت بوجود آمده استفاده کرد.

وی اظهار کرد: به هرحال امید است که از این فرصت خوب بتوانیم بعنوان مقدمه ای در جهت خدمت رسانی بیشتر به جوانان استفاده کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار