همراه اول
1. خرداد 1396 - 11:08   |   کد مطلب: 31367
نخستین همایش بادی بالانس در سالن اجتماعات باشگاه معلمان شهر همدان برگزار شد.
نخستین همایش بادی بالانس در سالن اجتماعات باشگاه معلمان شهر همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،این همایش با حضور هادی سبزواری رئیس ورزش هیات همگانی استان همدان و منطقه هفت کشور، دکتر بیتا بردبار رئیس انجمن بادی بالانس کشور ، دکتر فرهمند دبیر انجمن بادی بالانس کشور و دکتر راضیه سادات میر رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیر‌واگیر مرکز بهداشت استان همدان برگزار شد.
در این همایش که با مشارکت اداره بهداشت و درمان و هیات همگانی استان همدان برگزار شد، 150 مربی در دو بخش بانوان و آقایان حضور داشتند.
نائب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در این باره گفت: همایش بادی بالانس در دو بخش تئوری و عملی انجام شد که بخش آموزش عملی بادی بالانس بانوان در سالن امام خمینی (ره) و بخش آقایان در سالن مرکز بهداشت همدان برگزار شد.
مریم روحی افزود: در این همایش دکتر بردبار پیرامون فواید رشته بادی بالانس و ارتقا و بهبود رشته آمادگی جسمانی به گفت وگو پرداخت و دکتر فرهمند نیز در خصوص کار آفرینی در ورزش بادی بالانس صحبت کرد.
وی بیان کرد: بادی بالانس ترکیبی از حرکات ورزشی تای چی، یوگا و برخی تمرینات اصلاح شده پیلاتس می باشد، ورزشی قدرتی، استقامتی که بر روی بزرگترین و کوچکترین عضلات تاثیر می گذارد.
نائب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان افزود: بادی بالانس باعث تسلط بر خود، حس قوی بودن، آرامش و تمرکز می شود و احساس شما را تغییر خواهد داد و به واسطه آن انعطاف پذیری به دست خواهید آورد و از نظر فیزیکی و ذهنی هوشیارتر خواهید شد.
وی اظهار کرد: این رشته ورزشی در سال 1389 توسط سرکار خانم دکتر بیتا بردبار آذری (بنیانگذار، مدرس و مسئول کمیته بادی بالانس) به کشور وارد شد و فعالیت خود را به صورت رسمی زیر نظر فدراسیون اسبق آمادگی جسمانی و ایروبیک درکشور آغاز کرد.
روحی خاطرنشان کرد: بادی بالانس برای رده های سنی مختلف قابل انجام است و تمامی رده ها می توانند در این رشته فعالیت کنند.
وی با قدردانی از  برنامه ریزی مطلوب پوریا حصاری رئیس کمیته آمادگی جسمانی همدان در برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی رشته های زیر مجموعه آمادگی جسمانی اظهار کرد: کمیته آمادگی جسمانی همدان یکی از فعال ترین کمیته ها در سطح کشور است.
مربیان شرکت کننده در این همایش موفق به اخذ پنج امتیاز ارزیابی برای تمدید کارت مربیگری آمادگی جسمانی شدند و گواهینامه شرکت در همایش بادی بالانس را دریافت می کنند.

نخستین همایش بادی بالانس در سالن اجتماعات باشگاه معلمان شهر همدان برگزار شد.
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار