همراه اول
11. خرداد 1396 - 10:34   |   کد مطلب: 31489
ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت جوانان و اوقات فراغت تشکیل جلسه داد
به جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های اوقات فراغت جوانان در تابستان 96 ,ستاد ساماندهی امور جوانان در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان ملایر تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور کتابی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه و روسای ادارات شهرستان ملایر با محوریت جوانان و اوقات فراغت در فضایی معنوی و با نظم خاصی برگزار گردید.
در ابتداکتابی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و از تلاشهای بی دریغ آنان در انتخابات تشکر و قدردانی کردند.
کتابی همکاری کلیه دستگاههای ذیربط را در خصوص برگزاری برنامه های خوب و با کیفیت خواستار شدو گفت:برنامه های اوقات فراغت باید پاسخگوی جامعه هدف ما باشد .باید از تنوع بیشتری نسبت به سالهای گذشته برخوردار باشد.اوقات فراغت یک بحث فرهنگی و بسیار مهمی در سطح جامعه است وخیل عظیمی از دانش آموزان و دانشجویان و جوانان ما با این بحث در تعطیلات تابستان درگیر هستند و ماباید با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده بتوانیم این امر مهم را به نحو احسن و در خور جامعه انجام دهیم تا بتوانیم از آسیبهای اجتماعی که پیش روی جوانان ما است جلوگیری کنیم.
کتابی در ادامه صحبتهای خود تصریح کرد و گفت:اوقات فراغت قطعا" میتواند بر فرهنگ جامعه تاثیر گزار باشد و حتی میتواند فرهنگ یک جامعه را تغییر دهد.کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان در این امر باید ورود پیدا کنند که در این میان بعضی از دستگاهها مثل ادار ه ورزش و جوانان ,آموزش و پرورش,کمیته امداد و اداره فنی حرفه ای مستقیما"با مبحث اوقات فراغت در گیر هستند و انتظار میرود با یک برنامه ریزی دقیق شاهد پویایی اوقات فراغت جوانان در تابستان 96 باشیم.
وی در ادامه صحبتهای خود گفت: اگر برنامه ما برای مخاطب جذبه ای نداشته باشد پاسخگوی جامعه هدف ما نیست و مخاطب به سوی برنامه ها نمیرود پس باید به گونه ای عمل شود تا جوانان با شور و اشتیاق بیشتری به سوی برنامه های اوقات فراغت رفته و از ان استقبال کنند .برنامه ها اگر درست برگزار شود باعث بروز و شکوفا شدن خلاقیت و استعداد افراد میشود که این امر برای جامعه هدف بسیار مهم است.
کتابی در پایان صحبتهای خود همکاری کلیه دستگاهها را با اداره ورزش وجوانان که محوریت اصلی اوقات فراغت میباشد در بحث ارائه برنامه های خود به این اداره و جمع بندی فعالیتهای خود در طول مدت اوقات فراغت و ارائه ان به اداره ورزش وجوانان برای ارزیابی اوقات فراغت و معرفی دستگاه برتر را خواستار شدند.
اکبری ریاست اداره ورزش وجوانان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرخیرو برکت گفت:اداره ورزش و جوانان در برگزاری اوقات فراغت دو هدف عمده را سرمنشاء کار خود قرار داده است که عبارتند از 1-برنامه ریزی و پرهیز از موازی کاری است و هر اداره ای در حیطه فعالیت خودش عمل کند 2-جمع بندی و ارزیابی عملکرد دستگاهها میباشد که ما بتوانیم در پایان آمار و ارقام لازم را برای ارزیابی دستگاه برتر داشته باشیم.
ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در ادامه صحبتهای خود گفت :در بحث اوقات فراغت باید از حداقل امکانات لازم که در اختیار داریم به نحو بسیار خوب و ارزنده ای استفاده کنیم و از کلیه اماکن ورزشی حداکثر استفاده را در خصوص برگزاری برنامه های اوقات فراغت جوانان ببریم حتی از فضای روباز مدارس نیز میتوانیم استفاده کنیم تا نوجوانان و جوانان بیشتری را به ورزشی سوق دهیم.
اکبری در ادامه صحبتهای خود تصریح کرد و گغت : با برگزاری جشنواره اوقات فراغت در پایان شهریور ماه سال جاری از دستگاهها و کارشناسان فعال و برتر تقدیر و تجلیل به عمل می آید.سالنها ی ورزشی نیز در بحث اوقات فراغت برا ی رفاه بیشتر مردم با 50% درصد تخفیف ارائه میشود.24 سمن یا سازمان مردم نهاد در حال شکل گیری میباشد که همکاری خود را در بحث اوقات فراغت با اداره ورزش و جوانان اعلام داشته اند.

در پایان روسای ادارات شهرستان با ارائه برنامه های خود در تابستان 96 همکاری خالصانه خود را در بحث اوقات فراغت با اداره ورزش و جوانان اعلام کردند و با امید اجرای برنامه های پیش روی خود تابستان 96 را متمایزتز از سالهای گذشته دانستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار