همراه اول
11. خرداد 1396 - 10:58   |   کد مطلب: 31492
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان:
عملکرد هیات های ورزشی همدان بررسی و آسیب شناسی می شود
عملکرد هیات های ورزشی همدان بررسی و آسیب شناسی می شود
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: بررسی و آسیب شناسی نحوه عملکرد و فعالیت هیات های ورزشی استان در راستای شناخت نقاط ضعف و قوت و ارتقاء سطح کیفی آنها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی ضمیری کامل گفت: برای پیشبرد اهداف ورزش استان و تقویت هیات های ورزشی و بررسی موانع و مشکلات ورزش همدان جلسات تخصصی با هیات های ورزشی در حال برگزاری می باشد.
وی افزود: تاکنون بیش از 10 جلسه با هیات های ورزشی مختلف در طول یک هفته گذشته برگزار شده و مسائل و مشکلات موجود آنها به صورت دقیق و موشکافانه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان ایجاد تعامل و همکاری تنگاتنگ بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: برگزاری جلسات تخصصی مستمر به صورت هر سه ماه یک بار در دستور کار قرار گرفته است.
ضمیری کامل گفت: این اداره جهت تبادل نظر و بررسی راهکارهای مناسب برای رسیدن به هدف های مشترک بین اداره کل ورزش و جوانان همدان با هیات های ورزشی در راستای تقویت و پیشبرد اهداف ورزش همگانی و قهرمانی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: این جلسات در سه محور برگزار می شود در ابتدا هیات ها گزارش کوتاهی از عملکرد سال 95 خود ارائه خواهند داد و در ادامه برنامه عملیاتی سال 96 و گزارشی از وضعیت مستعدین حود ارائه می کنند.
ضمیری کامل افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته ، میزبانی اردو تیم های ملی ، جذب اسپانسرهای مالی از طرف هیات با همکاری اداره ورزش و جوانان استان ، برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی در طول سال ، توجه جدی به ورزش های مدال آور و قهرمان پرور ، کشف استعداد های نخبه ورزشی و بررسی مشکلات هیات های ورزشی را از عمده مباحث بحث در این نشست مشترک عنوان کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار