همراه اول
20. خرداد 1396 - 9:22   |   کد مطلب: 31549
بزرگی این تیم هر بازیکنی را جذب می کند
نعمتی: بدون شرط و شروط پرسپولیسی شدم
نعمتی: بدون شرط و شروط پرسپولیسی شدم
هافبک جدید پرسپولیسی ها می‌گوید تمام تلاشم را به کار می بندم تا بتوانم سهمی کوچک در موفقیت‌های آتی پرسپولیس هم در آسیا و هم لیگ هفدهم داشته باشم. ​​​​​​​

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از  "ورزش سه"، سیامک نعمتی هافبک فصل گذشته پیکان پس از امضای قرارداد با پرسپولیسی‌ها تصمیم دارد در فصل جدید بهترین بازی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد. او درباره حضورش در جمع سرخ‌ها، جدایی از پیکان و مسائل دیگر در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه"، صحبت‌های جالبی را بیان می‌کند. 

پرسپولیسی شدم تا بیشتر پیشرفت کنم

 

به پرسپولیس آمدم تا بازی کنم و با توجه به شرایط تیم و نظر مثبتی که آقای برانکو به من دارند مطمئنا بازی های زیادی انجام خواهم داد. می خواهم در اکثر بازی ها باشم و آمدنم به پرسپولیس به دلیل پیشرفت فوتبالی و بزرگی این تیم است و امیدوارم از همان ابتدا نظر کادرفنی را به خود جلب کنم و با بازی خوب بتوانم دل هواداران را نیز شاد کنم.

 

تعویق در امضای قرارداد؛ عدم حضور دکتر طاهری و نه مشکل مالی 

 

در جلسه اولمان با آقای ترکاشوند مذاکرات خوب پیش رفت ولی چون در آن روز دکتر طاهری به دلیل مشغله کاری حضور نداشتند ادامه صحبت ها به روز دیگری موکول شد و  مشکل خاصی درباره حضورم در جمع سرخپوشان نبود؛ اگرچه حرف و حدیث های بسیاری در رابطه با مسائل مالی و چیزهای دیگر در رسانه‌ها شنیده می شد اما من در همان صحبت اولیه هیچ مشکلی برای امضای قراردادم با این باشگاه نداشتم و فقط می خواستم در صحبت های نهایی‌ام آقای طاهری حضور داشته باشند و بعد قراردادم را به امضا برسانم؛ فقط همین.

 

پیکان خانواده‌ام بود اما نمی‌شد بمانم

 

در 3 سال حضورم در باشگاه پیکان روزها و خاطرات خوبی را سپری کردم و آنها مثل خانواده ام بودند. آنها هنوز هم برای من خیلی عزیز هستند و هرچه دارم از باشگاه پیکان دارم  که متاسفانه در فصل جدید نمی‌توانم در خدمتشان باشم به دلیل آنکه می خواستم در فوتبال پیشرفت کنم و از همین رو از جمع آنها جدا شدم. برای این تیم در فصل جدید آرزوی موفقیت دارم چون واقعا این باشگاه توان و پتانسیل برای حضور در رتبه‌های بهتر و کسب سهمیه آسیایی را دارد.

 

برای پرسپولیس هم سوپرگل خواهم زد

 

شاید یکی از دلایل حضورم در پرسپولیس سوپرگلی که به استقلال زدم بود باید بگویم گلی که به استقلال زدم در تمرینات خیلی روی آن کار کرده بودیم و در آن بازی فرصت برایم مهیا شد و خدا را شکر توانستم از آن موقعیت استفاده ببرم و یک سوپرگل خوب برای پیکان به ثمر برسانم. امیدوارم امسال هم در پرسپولیس بتوانم گل های خوبی به ثمر برسانم و برای این تیم مثمرثمر واقع شوم و از موقعیت هایی که برایم حاصل می شود به بهترین نحو استفاده کنم و چنین گل‌هایی هم برای پرسپولیس در سال بعد بیشتر ببینید.

 

بزرگی پرسپولیس هر بازیکنی را مجذوب خود می‌کند

 

از خیلی از بازیکنان پرسپولیس شناخت داشتم و با خیلی از آنها هم دوست بودم اما به اعتقاد من نقطه قوت سرخ ها بزرگ بودند، داشتن کادرفنی قوی، داشتن بازیکنان بزرگ و مدیریت خوب این تیم است که خب هر بازیکنی را من‌جمله من را به سمت این تیم جذب می کند و این را می توان دلیل اصلی حضورم در جمع سرخپوشان تهرانی دانست.

 

پرسپولیس در آسیا می‌تواند به فینال برسد

 

حضورم در پرسپولیس بعد از پوشیدن پیراهن این تیم مطابقت دارد با رقابت‌های این تیم در آسیا که به طور قطع در روند فوتبالی و زندگی ام تاثیرگذار خواهد بود، آن هم در شرایطی که این تیم در جمع 8 تیم فینالیست قرار دارد. اگر پرسپولیس در این رقابت ها پیروز شود می‌تواند به  فینال برسد و مطمئنا با موفقیت آنها هم پرچم ایران به اهتزاز درمی‌آید و هم نام ایران در جهان پرآوازه‌تر می شود. امیدوارم این روند خوب و پیروزی بخش ادامه داشته باشد و در کنار این تیم من هم بتوانم نقشی هرچند کوچک برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا ایفا کنم و مطمئنا هرچه در توان دارم در این رقابت‌ها خواهم گذاشت تا سهمی ناچیز در این موفقیت داشته باشم. 

 

گذشته‌ها و پیشنهادات تمام شده و اکنون پرسپولیسی‌ام

 

نیم فصل دوم از استقلال پیشنهاد نداشتم بلکه پرسپولیس و آقای برانکو از من درخواست کردند در این تیم حضور پیدا کنم که آن هم به دلیل قرارداد داشتن با پیکان شدنی نبود اما اکنون با این تیم به توافق رسیدم و قرار است پیراهن پرسپولیس را برتن کنم. معتقدم هرچه بوده از آن گذشته بود و دیگر گذشته ها و پیشنهاداتم مهم نیست چراکه اکنون من بازیکن پرسپولیس هستم و با این تیم قرارداد امضا کرده ام.

 

شرطی برای پوشیدن شماره 8 نداشتم

 

شماره پیراهن برایم مهم نیست. طی چند روز آتی  مشخص خواهد شد که چه پیراهنی را برتن خواهم کرد و هیچ شرط و شروطی هم بابت پوشیدن پیراهن شماره 8 نداشته ام و به نظرم اصلا اهمیت خاصی ندارد که چه شماره‌ای را برتن خواهی کرد.

 

پرسپولیسی بودم و خوشحالم پرسپولیسی شدم

 

مثل خیلی‌ها که در بچگی طرفدار یک تیم می‌شوند من هم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و خیلی از بازی‌های این تیم را تماشا می کردم و حتی برای تماشای بازی‌هایش به استادیوم می‌رفتم. از اینکه توانستم به تیم محبوبم بیایم و در این تیم بازی کنم خیلی خوشحالم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار