همراه اول
21. خرداد 1396 - 12:00   |   کد مطلب: 31573
آیین بدرقه محسن هادئی به المپیک کارگری برگزار شد
مراسم بدرقه محسن هادئی جودوکار خوب استان به المپیک کارگران جهان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،پنجمین دوره المپیاد ورزش کارگری از 23 تا 28 خرداد ماه به میزبانی کشور لتونی برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران با 227 ورزشکار در 18 رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
مراسم بدرقه محسن هادئی جودوکار خوب استان و نماینده همدان در المپیک کارگران جهان صبح امروز با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و نصرپور رئیس هیات جودو و غلامی مربی این ورزشکار برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این دیدار با اشاره به اینکه ورزشکاران راه‌یافته به المپیک، سختی‌ها و مرارت‌های زیادی را برای کسب سهمیه متحمل می شوند، اظهار کرد: امیدوارم محسن هادئی بتواند با عملکرد خوب خود برای ورزش ایران و استان همدان افتخار کسب کنند.
وی گفت: باید به نقش مهم و اثرگذار انگیزه توجه کافی داشته باشیم و ورزشکاران ما برای موفقیت در رشته‌هایی که انتخاب کرده‌اند، تمرینات و مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند تا طعم موفقیت را بچشند.
رسول منعم افزود: قطعاً حمایت‌های مادی و روحی و روانی از ورزشکاران نتایج مفید و قابل توجهی را در پی دارد و ورزشکار حرفه‌ای طی دوران آماده‌سازی تحمل فشار و سختی تمرین را به جان خریده و در مسابقات نیز با ارائه عملکردی موفق شادی و خرسندی یک جامعه را فراهم می‌کنند .
وی خاطر نشان کرد: تا جایی که امکان دارد و در حد بضاعت از ورزشکاران و قهرمانان خوب همدان که افتخار استان هستند، حمایت می‎کنیم.
محسن هادئی در این مراسم گفت: المپیک کارگری مهمترین رویداد ورزشی کارگران به حساب می‎آید وبهترین ‎ها به این رقابت اعزام می شوند.
وی بیان کرد: از نظر بدنی در وضعیت خوبی به سر می‌برم و امیدوارم در المپیک کارگری موفق ظاهر شوم، البته برای موفقیت در این مسابقات نیازمند دعای خیر مردم هستم.
جودوکار همدانی اظهار داشت: سطح مسابقات در این دوره بالا است و نفرات اعزامی به این مسابقات جزو برترین‌ها در مسابقات کشوری هستند و هدف اول من قهرمانی در این دوره است.
محسن هادئی در پایان عنوان کرد: از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات جودو و فدراسیون ورزش های کارگری که همیشه نگاه ویژ‌ه‌ای به این رشته داشته اند تقدیر و تشکر می کنم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار