همراه اول
23. خرداد 1396 - 12:17   |   کد مطلب: 31594
نشست هماهنگی مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا برگزار شد
نشست هماهنگی مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین و مدیران ستادی اداره کل ، صوفی رئیس و بوجاری دبیرهیات فوتبال همدان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نشست هماهنگی مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین و مدیران حراست و روابط عمومی اداره کل ، صوفی رئیس و بوجاری دبیرهیات فوتبال همدان در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار و در خصوص زیر ساخت ها موجود و رفع نقایص بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این مسابقات فرصتی مناسب برای همدان است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

وی ادامه داد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات باید به صورت مستمر بازدیدهایی از اماکن مرتبط به عمل آید که اگر نواقص و یا مشکلی بود با همفکری رفع شوند.

رسول منعم تصریح کرد: یکی از مزایای میزبانی این مسابقات آشنایی تیم ها و اعضای شرکت کننده در این رقابت ها با فرهنگ دیرینه همدان است و از دستگاه های مرتبط می خواهیم تا در مطلوب برگزار شدن این رقابتها به ما کمک کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان نیز در این نشست افزود: همدان در سال های گذشته تجربه میزبانی این رقابت ها را در کارنامه خود داشته و تجربیات خوبی برای برگزاری مطلوب این رقابت ها داریم و سعی می کنیم تا این رقابت ها را به نحو احسن برگزار نماییم.

وی اظهار کرد: مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا در گروه ایران با حضور 5 تیم و 150 ورزشکار و مربی به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

عباس صوفی اضافه کرد: طبق اعلام AFC این رقابت ها 25 شهریورماه لغایت دهم مهرماه در مجوعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می شود.

وی افزود:همه هزینه های برگزاری این رقابت ها بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود و ما مجری برگزاری مسابقات هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان خاطرنشان کرد: همدان پیش از این ۲ دوره تجربه برگزاری فستیوال فوتبال زیر ۱۴ ساله های آسیا و همچنین تورنمنت های بین المللی را داشته است و ظرفیت بسیار مطلوبی برای انجام رقابت های مهم آسیایی داریم.

گفتنی است تیم‌ ‌ملی ایران در گروه C مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا با تیم‌های قرقیزستان، افغانستان، لبنان و بوتان همگروه است.

این رقابت‌ها از تاریخ ۲۵ شهریور آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی ایران روز ۲۷ شهریور و در نخستین بازی به مصاف لبنان می‌رود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار