همراه اول
25. خرداد 1396 - 11:07   |   کد مطلب: 31619
 جلسه هم اندیشی باشگاههای فوتبال استان همدان برگزار شد
جلسه هماهنگی و هم اندیشی در خصوص آیین نامه مسابقات فوتبال در فصل جاری با حضور کلیه باشگاههای استان در مهمانسرای ورزش همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در این جلسه ابتدا کمال عربیان نایب رئیس هیات استان ضمن عرض خوش آمد از زحمات باشگاهها و همچنین آقای عیوقیان ریاست دوره قبل هیات فوتبال استان در امر برگزاری مسابقات سال گذشته تشکر کرد و گفت : در سال جاری تلاش هیات استان به منظور پویایی فوتبال در تمامی رده های سنی دوچندان خواهد بود از باشگاهها خواست تا در این امر یاری رسان هیات استان باشند .

سپس مهدی بورجاریان دبیر هیات استان ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان ابراز امیدواری کرد با کمک و حضور فعال باشگاهها سال موفقی در برگزاری مسابقات فوتبال در تمامی رده های سنی برا استان رقم بخورد و در این خصوص از باشگاهها خواست که افراد با تجربه را در کنار تیم خود به منظور سرپرستی تیم داشته باشند .

بابک صمدیان مسئول کمیته جوانان از اضافه شدن مسابقات در رده سنی زیر 15 سال در فصل جدید سخن گفت و افزود مسابقات در رده های پایه از اهمیت ویژه برخوردار است و باشگاهها باید تلاش داشته باشند که در رده های پایه سرمایه گذاری کرده و نفرات مستعد را به فوتبال استان معرفی کنند .

محمد رحیم رهی مسئول کمیته وضعیت بازیکنان نحوه ثبت و تکمیل نمودن قرارداد بازیکنان را طبق آئین نامه جدید فدراسیون فوتبال بیان نمود .

استخری مسئول کمیته انضباطی آئین نامه انضباطی مسابقات را طبق آیین نامه جدید ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال کشور تشریح کرد.

محمد رضا جابری مسئول کمیته داوراناز تلاش این کمیته به منظور گماردن بهترین و اماده ترین داوران استان در این فصل سخن گفت و افزود که در سال جاری با قرار دادن ناظر داوری در مسابقات هم داوران با تمرکز و دقت بیشتر قضاوت خواهند کرد و هم تیمها در صورت اعتراض می توانند با ناظر داوری ارتباط داشته باشند .

در ادامه حجت چهاردولی مسئول کمیته مسابقات آیین نامه مسابقات فصل جدید را بطور کامل تشریح و مسئولین باشگاهها نقطه نظرات خود را در خصوص کلیه بند های مندرج در آیین نامه عنوان کردند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار