همراه اول
27. خرداد 1396 - 13:12   |   کد مطلب: 31637
آیین بدرقه ورزشکاران همدانی اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا برگزار شد
مراسم بدرقه هفت ورزشکار همدانی اعزامی به بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور اسپانیا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهر مالاگا اسپانیا برگزار می شود.
اردوی نهایی تیم های ملی پیوند اعضا ایران از بیست و نهم خرداد با دعوت 80 ورزشکار آغاز می شود و تا زمان اعزام به اسپانیا ادامه خواهد داشت.
اعظم غفاری شریف در رشته اسکواش، مریم فریدونی ومصطفی آرمزد در رشته دارت و معصومه برجی، الهام محمدی تقدیر، بهاره بیگی و سمیه کریمی در رشته پینگ پنگ ورزشکاران اعزامی از استان همدان به این رقابت ها خواهند بود.
صبح امروز مراسم بدرقه این ورزشکاران با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و قهرمانی رئیس هیات بیماران خاص برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم گفت: ورزش تنیس روی میز نقش مهمی در سلامتی بیماران خاص و پیوند اعضا دارد و ورزش برای بیماران خاص مفید بوده و آنها بیشتر از افراد عادی به ورزش نیاز دارند.
وی افزود: حضور قهرمانان که زمانی درگیر بیماری بوده اند باورهای اجتماعی این قشر را به ورزش تغییر خواهد داد و قطعا می تواند با موفقیت ها و قهرمانی های خود نگرش مثبتی را در این قشر بوجود آورند.
رسول منعم اظهارکرد: دستگاه ورزش بستر مناسب برای حضور این افراد در عرصه های ورزشی و اجتماعی را فراهم کرده است.
وی گفت: با فرهنگ سازی مناسب باید دیدگاه افراد جامعه نسبت به آنان از حالت دلسوزی و ترحم تغییر تا آنان با احساس امنیت بیشتری در عرصه های ورزشی حضور یابند.
وی افزود: انتظار ما از هیات های قهرمان پرور و مدال آور تدوین برنامه منظم و اصولی برای افزایش سطح کیفی و کمی است و دستگاه ورزش استان همدان نیز در حمایت های مالی میزان پیشرفت هیات های ورزشی را اولویت قرار می دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: هیات های ورزشی که بتوانند سطح جایگاه ملی و بین المللی خود را در مدال آوری، کسب عنوان های تیمی و سایر امتیازها ارتقا بدهند، از حمایت های ویژه برخوردار خواهند بود.
رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان نیز در این مراسم گفت: اداره کل جوانان و ورزش استان زمینه جذب و آشنایی بیشتر بیماران خاص را با فعالیت‌های هیات فراهم کرده است که از حمایت ها و پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کنم.
عباس قهرمانی در ادامه ایجاد انگیزه، استعدادیابی و برنامه ریزی برای جذب افراد، فعال کردن هیات های شهرستان را از برنامه های این هیات عنوان کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار