همراه اول
28. خرداد 1396 - 10:55   |   کد مطلب: 31642
امکانات ورزش همدان، نقطه کور تیم‌های فوتبال ایران
استان همدان با وجود برخورداری از امکانات مناسب، آنطور که باید نتوانسته در فراهم شدن مقدمات حضور تیم‌های فوتبالی برای برپایی اردوهای آماده‌سازی در این استان مطلوب عمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،متاسفانه  استان همدان با وجود برخورداری از امکانات مناسب، آنطور که باید نتوانسته در فراهم شدن مقدمات حضور تیم‌های فوتبالی برای برپایی اردوهای آماده‌سازی در این استان مطلوب عمل کرد.

البته هم‌اکنون دو شهرستان نهاوند و همدان قابلیت این میزبانی‌ها را دارند و سایر شهرستان‌ها با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستند.

نهاوندی‌ها علاوه بر داشتن ورزشگاه مجهز علیمرادیان، دارای خوابگاه اختصاصی و استخر مناسب هستند. شهر مریانج نیز مجهزترین مجموعه ورزشی را داراست که زمین چمن، خوابگاه اختصاصی، استخر و سالن بدنسازی را در یک مجتمع کنار هم دارد.

ملایری‌ها این وضعیت را ندارند. زمین چمن این شهر فاقد کیفیت لازم است و جالب اینکه خوابگاه ورزشی مناسب هم ندارند!

ملایر تنها یک هتل مجهز دارد که نمی‌تواند جوابگوی این ظرفیت باشد. بهار، تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ و سایر شهرها نیز این پتانسیل را ندارند.

با این حال، شهرهای نهاوند و همدان با قرارگرفتن در وضعیت آب و هوایی بسیار مناسب در نیمه اول سال، ارتفاع لازم از سطح دریا برای انجام تمرینات هوازی و ... بهترین شرایط را می‌توانند برای برپایی اردوهای تمرینی تیم‌های فوتبال فراهم سازند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار