همراه اول
30. خرداد 1396 - 9:11   |   کد مطلب: 31654
رای شورای فنی فدراسیون، مصداق بارز بازیکن سالاری است
مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تا به همین امروز هم زمان زیادی را از دست داده‌ایم؛ روز به روز به مسابقات جهانی نزدیک می‌شویم ولی هنوز وزنه‌برداران در اردوی تیم ملی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سجاد انوشیروانی ، مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس ورزشی تهران نیوز در ارتباط با تصمیم شورای فنی فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر این‌که کیانوش رستمی می‌تواند تمرینات انفرادی داشته باشد ، اظهار داشت: مطالبات خود را شامل ۱۲ بند به شورای فنی ارائه کردیم که 11 مورد آن توسط این شورا پذیرفته شد ؛ که البته مهمترین مورد مطالبات کادر فنی توسط شورا پذیرفته نشده است؛ حالا که این اتفاق افتاده است من به فدراسیون پیشنهاد می‌کنم این آزادی عمل را به همه ورزشکاران بدهند و تفاوتی بین آن‌ها قائل نشوند.  

وی گفت: ورزشکارانی که در مسابقات جهانی و المپیک مدال گرفته‌اند؛ کم نیستند و اگر قرار باشد که ورزشکاری انفرادی تمرین کنند این اتفاق برای همه آن‌ها صورت پذیرد تا شان و جایگاه کادر فنی زیرسئوال نرود.

مدال‌دار المپیک کشورمان عنوان کرد: در صورت‌جلسه ابلاغ شده شورای فنی آمده است که هشت نفر حق رای دارند اما تنها هفت رای ثبت شده در این صورت جلسه وجود دارد؛ در این بحث دو گزینه وجود داشت ابتدا این که کیانوش رستمی با انتخاب مربی شخصی به تمریناتش ادامه دهد و گزینه دوم هم این بود که مثل سایر نفرات در اردوهای تیم ملی به تمرین بپردازد. گزینه اول در شورا چهار رای آورده است و گزینه دوم سه رای، جالب این جاست که هشت نفر در این شورا حق رای داشته‌اند که یک رای به ثبت نرسیده است

انوشیروانی ادامه داد: به شخصه احترام و ارزش زیادی برای کیانوش رستمی قائل هستم. او نابغه این ورزش است اما در تیم ملی، انسجام و یکسانی نفرات، حرف اول را می زند

سرمربی تیم ملی با اشاره به آغاز اردوهای تیم ملی گفت: تا به همین امروز هم زمان زیادی را از دست داده‌ایم؛ روز به روز به مسابقات جهانی نزدیک می‌شویم ولی هنوز وزنه برداران در اردوی تیم ملی نیستند؛ متاسفانه شرایط مالی فدراسیون مناسب نیست و نمی‌توانیم طبق برنامه جلو برویم.

وی همچنین در پایان تصریح کرد: نواب نصیرشلال به نمایندگی از کادر فنی در جلسه شورا حضور داشته؛ اما رای این شورای مصداق بارز بازیکن سالاری است و باید در این رای تجدید نظر شود.

انتهای پیام/ م

دیدگاه شما

آخرین اخبار