همراه اول
31. خرداد 1396 - 8:57   |   کد مطلب: 31664
پاس با منفعت طلبان به جایی نمی رسد!
لطیفی: با تصمیم شخصی جدا شدم
لطیفی: با تصمیم شخصی جدا شدم
گزینه سرمربیگری پاس برای فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ابراز تاسف نسبت به جولان عده ای منفعت طلب در فوتبال همدان که عاملان اصلی آسیب رساندن به پاس در سال های گذشته هستند، گفت: پاس با این دسته منفعت طلبان به جایی نمی رسد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی لطیفی افزود: با تصمیم شخصی و پس از بررسی جوانب از گزینه های پاس جدا شدم هر چند به گفته مدیرعامل باشگاه اولویت گزینه های سرمربیگری بودم. خوشحالم که با کارنامه قابل قبول از پاس جدا شدم ضمن اینکه روزهای پرخاطره با مدیریت باشگاه سپری کردم.
وی اضافه کرد: از اینکه تجربه همکاری با مدیرعاملی با اخلاق و سالم بنام محمدتقی رحیمی در باشگاه و نیز رئیس مدبر و باتجربه بنام عباس صوفی در هیات فوتبال همدان داشتم، افتخار می کنم اما عده ای هستند که هرگز پاس با دخالت های بی مورد، حاشیه سازی و اخلاق نادرست آنها به جایی نمی رسد.
وی بیان کرد: این آقایان برای هواداران، رسانه ها و مسئولان نیز شناخته شده هستند. همان نفراتی که خیلی راحت تهمت می زنند، حاشیه درست می کنند و سنگ اندازی می کنند تا منفعتشان در پاس باشد. متاسفانه همین نفرات مدیریت باشگاه را نیز تحت فشار گذاشته بودند و رفتن من بهترین تصمیم بود.
لطیفی اظهار کرد: باید بپذریم که پاس امسال پول در بساط ندارد و با بی پولی و این چنین حواشی بی شمار، پاس به نتیجه و هدف تعیین شده نمی رسد و بی فایده است که در پاس باشم. البته ضمن احترام به مدیریت باشگاه و رئیس هیات فوتبال استان همدان که دلسوزان واقعی تیم هستند.
وی افزود: من قرار بود هفته قبل به پاس بروم و قراردادم را منعقد کنم اما قبل از این تصمیم به اردبیل رفته بودم تا کارهای شخصی ام را انجام بدم که باشگاه طی تماسی خواستار حضورم در همدان شد. با این حال خدا را شاکرم که تصمیم بر نرفتنم شد و حالا دست باشگاه برای انتخاب فردی دیگر باز است. من اطمینان دارم با این شرایط پاس به نتیجه ای نمی رسد. امیدوارم مسئولان حمایت مالی کنند.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم پاس در فصل جاری لیگ دو گفت: از هواداران می خواهم که هوشیار باشند. جایگاه این تیم نباید لیگ دو باشد. البته اگر آن دسته از منفعت طلبان بگذارند. آنها فوتبال همدان را بیمار کرده اند چرا که فقط به فکر خودشان هستند.  
لطیفی در پایان گفت: به خاطر هواداران و پاس طی یکماه گذشته پیشنهاد دو تیم لیگ یکی با شرایط مالی خوب را رد کردم تا به قولی که در پایان فصل قبل به تماشاگران و مدیرعامل پاس مبنی بر ماندن در پاس و رساندن پاس به لیگ یک و لیگ برتر داده بودم عمل کرده باشم اما منفعت طلبان نگذاشتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار