همراه اول
10. تير 1396 - 11:32   |   کد مطلب: 31728
برگزاری مسابقات تنیس در همدان به مناسبت گرامیداشت "مرحوم نیلی"
رئیس هیئت تنیس استان‌همدان گفت: مسابقات تنیس گرامیداشت مرحوم نیلی در محل آکادمی الیت مجموعه ورزشی سردار شهید علیرضا شمسی‌پور همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سید عادل برقعی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس گرامیداشت مرحوم نیلی اظهار داشت: یک دوره مسابقه تنیس با حضور تنیسوران برتر استان در محل آکادمی الیت در مجموعه ورزشی سردار شهید علیرضا شمسی‌پور همدان برگزار شد.
وی افزود: مرحوم حاج محسن نیلی موسس باشگاه شهید نیلی همدان و پدر بزرگوار شهید مصطفی نیلی یکی از حامیان و خیرین ورزش استان همدان بود که سال گذشته در این ایام به دیار باقی شتافت که در سالگرد این زحمت کش ورزش استان این مسابقات برگزار گردید.
رئیس هیئت تنیس استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در این رقابت‌های یک‌روزه پس از برگزاری چندین دور مسابقه، درنهایت امید سامی در جایگاه نخست قرار گرفت، میثم اعتمادی به‌عنوان دوم رسید و مهرداد اسدی و پویا حمیدی به‌عنوان مشترک سومی دست یافتند. برقعی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه هیئت تنیس، مسابقات تنیس جام آدینه تا پایان سال و در مناسبت‌های مختلف برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها به آکادمی تنیس الیت مراجعه کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار