همراه اول
11. تير 1396 - 10:19   |   کد مطلب: 31740
برگزاری سلسله نشست های خانه جوانان همدان با موضوعات "ازدواج ، کارآفرینی و فضای مجازی"
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از برگزاری سلسله نشست‌های خانه جوانان همدان با موضوع ازدواج ، کارآفرینی، فضای مجازی و مشارکت های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اسدالله ربانی مهر با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های خانه جوانان همدان اظهار داشت: این نشست‌ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان و با همکاری سازمان های مردم نهاد و خانه جوانان همدان برای دانشجویان و جوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری سلسله نشست‌های خانه جوانان همدان افزود: یکی از اهداف ما جهت برگزاری این نشست‌ها ترویج اخلاق در جامعه و نسل جوان وترویج فرهنگ ازدواج و کارآفرینی و مشارکت های اجتماعی در بین جوانان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و استاندار همدان و مسئولین حوزه ازدواج و خانواده کشور 6 جلسه از این نشست‌ها برای جوانان علاقه‌مند برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شرکت برای عموم علاقه‌مند به مباحث حوزه کارآفرینی ، فضای مجازی و ازدواج و موضوعات مرتبط با جوانان آزاد است و این افراد می‌توانند با مراجعه به خانه جوانان همدان از مباحث این نشست‌ها استفاده کنند.

ربانی مهر عنوان کرد: این نشست ها از روز چهارشنبه 14 تیر با حضور مهندس رضا حجتی مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان آغاز می شود.

وی افزود: در دومین روز این نشست روز پنج شنبه 15 تیرماه خانم دکتر سودابه رادفر مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه زنان و خانواده و در سومین روز جمعه 16 تیرماه خانم فاطمه دانشور از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این نشست حضور خواهند داشت .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: در روز چهارم این نشست ها روز شنبه 17 تیرماه میزبان مهندس نیکبخت استاندار همدان خواهیم بود و در روز پنجم نشست روز 18 تیرماه دکتر کردی رئیس انجمن مطالعات خانواده به بیان دیدگاه ها و نظران خود در خصوص بنیاد خانواده خواهد پرداخت.

وی افزود: حضور دکتر ناصر صبحی مدیرکل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در روز دوشنبه 19 تیرماه حسن ختام این نشست ها در خانه جوانان همدان خواهد بود .

ربانی مهر بیان کرد: این نشست ها از ساعت 18 آغاز می شود و علاقمندان به حضور در این نشست ها می توانند به خانه جوانان همدان واقع در خیابان پاسداران، میدان پاسداران، روبروی استخر لاله کوچه مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار