همراه اول
12. تير 1396 - 9:17   |   کد مطلب: 31747
برای مدال طلا جنگیدم/ مربی‌ام اجازه نمی‌داد بازی کنم/ مدال‌هایم را فراموش می‌کنم، تجربیات را به خاطر می‌سپارم
بانوی تکواندوکار ایران گفت: خداراشکر می کنم که دست خالی نیستم و توانستم تا یک حدی زحمات را جبران کنم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار ایران درخصوص عملکردش در مسابقات جهانی کره جنوبی صحبت کرد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به عملکردش در این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات یکی از بزرگترین مسابقات جهانی بود که با حضور 83 کشور برگزار شد و یکی از بزرگترین مسابقاتی بود که توانستم مدال نقره را بگیرم. من برای مدال طلا رفته بودم و متأسفانه از بازی اول یک آسیب دیدگی همراه من بود که نگذاشت بتوانم خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: تا آخرین بازی و حتی مسابقه آخر اجازه بازی نداشتم و مربی ام اجازه نمی داد، اما اصرار خودم بود که به زمین بروم و بازی کنم خدارا شکر می کنم که این دوره نتایج خیلی بهتر بود و این قدر این موضوع مشهود بود که همه تیم ها به این موضوع اذعان داشتند. دو تا از بازیکنان شانس مدال صد در صد بودند و پای سکو باختند و بقیه نیز به بهترین های دنیا باختند و من آرزو می کنم که دوره بعدی خیلی بیشتر مدال داشته باشیم.

بانوی تکواندوکار ایران درخصوص رکوردشکنی دوباره که انجام داد خاطرنشان کرد: این مدالی که من گرفتم ششمین مدال تاریخ ساز من بود و همان طوری که در اینستاگرام هم گفته بودم من همه مدال هایم را فراموش می کنم و فقط تجربیاتش را به خاطر می سپارم. خداراشکر می کنم که دست خالی نیستم و توانستم تا یک حدی زحمات را جبران کنم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار