همراه اول
13. تير 1396 - 8:02   |   کد مطلب: 31749
پاس همدان روی لبه سقوط!
این روزها در حالیکه جنب و جوش پاسی‌ها برای جذب بازیکنان مورد نظر بارقه‌های امید را در دل هواداران مبنی بر صعود تیم به لیگ یک زنده کرده، حواشی گذشته همچنان گریبانگیر این باشگاه است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،پرونده کری دنس کلواتر کوتو بازیکن برزیلی و طلبکار پاس همچنان برپایه دلارهای درخواستی این شاکی می‌چرخد و تأخیر در پرداخت طلبش به منزله سقوط قطعی پاس به لیگ سه خواهد بود.

در واقع فیفا با هیچ تیمی شوخی ندارد و اگر طبق توافق صورت گرفته نسبت به پرداخت طلب این بازیکن اقدام نشود، سومین سقوط تاریخی پاس رقم خواهد خورد.

پاسی‌ها در سال‌های 90 و 95 دو بار سقوط تلخ را لمس کرده‌اند اما این بار شرایط فنی نیست و بدهی 48 هزار دلاری حریف پاس است!

 

** 20 تیرماه آخرین مهلت پرداخت 14 هزار دلار!

خردادماه امسال با وجود مشکلات مالی 15 هزار دلار از قسط اول بدهی این بازیکن پرداخت شد در حالیکه 20 هزار دلار طبق توافق باید پرداخت می‌شد.

هم‌اکنون باید پنج هزار دلار از قسط اول کوتو همراه با هفت هزار و 500 دلار از قسط دوم به اضافه 1500 دلار حق‌الوکاله فرناندو تا 20 تیرماه‌جاری پرداخت شود.

در صورت عدم اجرای توافق صورت گرفته تیم پاس طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال FIFA به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.

 

** وقتی دستور استاندار نادیده گرفته می‌شود

استاندار همدان چندی پیش پیرامون تأمین منابع مالی برای ممانعت از سقوط پاس به لیگ دسته سه فوتبال کشور دستور اکید داد که تحت هر شرایطی از سقوط جلوگیری شود. حالا این دستور بالاترین مقام ارشد اجرایی استان چرا و برای چه نادیده گرفته شده، مشخص نیست.

زمان همینطور در حال سپری شدن است و وکیل کوتو پیغام داده که موعد پرداخت قسط دوم به اضافه طلب قبلی رسیده و با کسی هم تعارف ندارند!

دستور استاندار مبنی بر اقدام لازم برای جلوگیری از سقوط پاس تنها یک راه‌حل دارد و آن تأمین منابع مالی برای پرداخت بدهی کوتو است.

 

** پاسکاری برای تأمین منابع مالی!

شنیده‌ها حاکیست برای تأمین منابع مالی این بدهی بین دستگاه ورزش و سازمان بودجه اختلاف‌نظر است. گویا سازمان برنامه و بودجه عنوان کرده که پول لازم به دستگاه ورزش پرداخت شده اما دستگاه ورزش مدعی است این پول برای هیئت‌های ورزشی بوده نه بدهی بازیکن برزیلی پاس!

با این حال نباید نسبت به این بدهی کوتاهی کرد چرا که آبروی یک استان در میان است و پرداخت نشدن این بدهی که ارتباطی هم به این دوره مدیریت پاس ندارد، وجهه خوبی به دنبال نخواهد داشت.

به طور قطع پاسکاری برای تأمین منابع مالی این بازیکن مغایر با اهداف باشگاه برای بستن تیمی قدرتمند به دور از هرگونه تنش و حاشیه است و باید اقدام لازم تا قبل از هر اتفاق ناخوشایندی انجام شود.

دی اسپورت

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار