همراه اول
13. تير 1396 - 17:33   |   کد مطلب: 31757
دخالت مستقيم اداره ارشاد همدان در انتخابات خانه مطبوعات/ برخي دنبال اهداف خاصي هستند
عضو هيأت مديره خانه مطبوعات همدان گفت: تعویق انتخابات خانه مطبوعات نشان از ضعف عملکرد اداره ارشاد همدان و دخالت مستقیم این نهاد دولتی در انتخابات اين مجموعه دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهرداد حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص عدم برگزاری انتخابات خانه مطبوعات همدان در زمان مقرر و به تعویق افتادن آن اظهار کرد: تغییرات اساسنامه هیچ ربطی به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات نداشته و مساله تعویق افتادن انتخابات برای بنده به عنوان عضو هیات مدیره هم جای سوال و تعجب دارد!

وی گفت: تعویق این انتخابات نشان از ضعف عملکرد ارشاد و دخالت مستقیم این نهاد دولتی در انتخابات خانه مطبوعات که یک نهاد صنفی است دارد.

عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات همدان گفت: جالب است زمانی که هیات مدیره خانه می‌خواستند انتخابات از 10 خرداد به 24 خرداد انتقال یابد مدیرکل اداره ارشاد به صورت جدی مخالف این اتفاق بودند، در همان زمان حتی اساسنامه جدید خانه به اداره ثبت هم ارسال نشده بود!

وی با بیان اینکه ضعف عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش‌های مختلف فرهنگی به خوبی مشهود است، گفت: این بار با دخالت در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات این اداره کل نشان داد دنبال اصلاح و پیشبرد امور نبود بلکه صرفا دنبال اهداف خاص خود است.

حمزه عدم برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در سال گذشته را نیز به خاطر عدم پیگیری از سوی این اداره کل به ویژه مدیرکل اداره ارشاد عنوان کرد و افزود: در ابتدای سال جاری نیز مدیرکل ارشاد در جلسه‌ای با حضور هیات مدیره خانه اساسا قول برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در سال 95 را تکذیب کرد؛ هر چند بعد از مراجعه به سایت‌ها و خبرگزاری‌ها متوجه خلاف صحبت خود شد و عنوان کرد امسال پیگیر این مساله خواهند بود اما تا امروز که نزدیک چهار ماه از سال گذشته، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است!

دیدگاه شما

آخرین اخبار