همراه اول
14. تير 1396 - 9:47   |   کد مطلب: 31761
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:
اجرای طرح " رفاه کارت جوانان " در فصل تابستان
اجرای طرح " رفاه کارت جوانان " در فصل تابستان
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : در راستای غنی سازی اوقات فراغت و در سال اقتصاد مقاومتی طرح " رفاه کارت جوانان " با همکاری موسسه جوانان پیشرو در علم برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اسداله ربانی مهر گفت : هدف از اجرای این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت ، آشنایی جوانان با مکان های فرهنگی و خدماتی و همچنین ارائه خدمات به جوانان با تخفیف و شرایط ویژه بوده است .

ربانی مهر گفت : این طرح در 3 مرحله اجرا می شود و مرحله اول با حدود 40 مرکز فرهنگی خدماتی و رفاهی تفاهم نامه هایی منعقد شده است که از 5 تا 50 درصد تخفیف برای دارندگان کارت در نظر گرفته شده است .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : این 40 مرکز شامل باغ موزه دفاع مقدس ، فروشگاه ، لوازم خانگی ، آتلیه ها ، دفترخانه ثبت ، رستوران ها ، مراکز خرید ، دفتر بیمه ، عینک فروشی ، مبل فروشی ، مراکز تبلیغاتی ، گل فروشی ، سالن های عقد و . . . می باشد که بیشتر این خدمات برای جوانان قابل استفاده است .

ربانی مهر گفت : کسانی که تمایل به دریافت این کارت دارند باید به محل خانه جوانان واقع در میدان پاسداران ، روبروی استخر لاله مراجعه و یا با شماره 38390881 تماس حاصل نمایند .

وی در پایان اضافه کرد : ارزش کارت ها حدود 500 هزار تا یک میلیون تومان است که تنها هزینه چاپ و تبلیغات آن که مربوط به یک سازمان مردم نهاد است دریافت می شود .

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار