همراه اول
16. تير 1396 - 12:00   |   کد مطلب: 31771
دکتر نوروزی از همکاری و مساعدت با ورزشکار قطع نخاعی خبر داد و افزود: تصمیم داریم حمایت های را در جهت رفع مشکلات ورزشکاران قطع نخاعی انجام دهیم و در صورت تصویب هیات رئیسه حقوقی را ماهانه به حساب این عزیزان پرداخت نماییم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی همدان با حضور دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در همدان برگزار شد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در این جلسه از هیات پزشکی ورزشی استان به عنوان یکی از بی نظیرترین و فعال ترین هیات های کشور یاد کرد.
وی تصریح کرد:هیئت پزشکی ورزشی استان با توجه به محدودیت هایی که وجود داشته ،اقدامات شایسته ای انجام داده است که از دکتر حیری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان به جهت تعامل و همکاری با ارگانهای ذیربط به نحو احسن و کنترل و نظارت عالی باشگاه ها و اماکن ورزشی استان تقدیر و تشکر می کنم.
دکتر نوروزی تعامل برون سازمانی را از جمله برنامه های اصلی این فدراسیون دانست و تصریح کرد: مجموعه پزشکی ورزشی اصولا به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت های علمی کشور برای ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش است و در این راستا با مراکز علمی و آموزشی تعامل جدی داریم.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اجرای طرح صدور کارت های بیمه ورزشی در 365 روز را در پی جلب رضایت ورزشکاران از خدمات خود خواند و اظهار داشت: در همین راستا توسعه خدمات هیات های پزشکی ورزشی در استان ها و تمرکز زدایی را در دستور کار خود قرار داده ایم.
وی با بیان اینکه هیات های استانی بازوان پرتوان فدراسیون هستند تصریح کرد: در این فدراسیون همواره تلاش داشته ایم بهترین خدمات را به جامعه ورزش کشور ارائه دهیم و خوشبختانه رضایت ورزشکاران و فدراسیون های مختلف گویای حرکت رو به جلوی این فدراسیون است
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بر حمایت از بانوان ورزشکار تاکید کرد و افزود: در همین راستا برنامه ریزی لازم جهت ارائه خدمات روانشناسی و تغذیه ورزشی قهرمانان ورزشی زن از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شده است
وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت بالای آموزش و پرورش می توان در جهت افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته اقدام کرد.در این زمینه صحبت هاو تعاملاتی با تربیت بدنی آموزش و پرورش صورت گرفته که با اجرایی شدن آنها شاهد رشد چشمگیری دربخش بیمه ورزشی خواهیم بود.
دکتر نوروری از همکاری و مساعدت با ورزشکار قطع نخاعی خبر داد و افزود: تصمیم داریم حمایت های را در جهت رفع مشکلات ورزشکاران قطع نخاعی انجام دهیم و در صورت تصویب هیات رئیسه حقوقی را ماهانه به حساب این عزیزان پرداخت نماییم.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار