همراه اول
17. تير 1396 - 9:53   |   کد مطلب: 31777
سرپرست اردوی تمرینی تیم ملی جودو بانوان
همه شرایط برای برگزاری یک اردو ایده آل در همدان فراهم است
همه شرایط برای برگزاری یک اردو ایده آل در همدان فراهم است
سرپرست اردوی تمرینی تیم ملی جودو بانوان با اشاره به شرایط اردو در همدان اظهار کرد: سعی ما بر این بود که همه شرایط را برای برگزاری یک اردو خوب در استان فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حانیه سزاواریگانه ادامه داد: فراهم کردن سخت‌افزار نظیر خوابگاه مناسب، سالن تمرین، تغذیه مناسب و... از کارهای مهم هیأت استان بود که به لطف خداوند و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت استان به طور بسیار مطلوبی در اختیار تیم ملی نوجوانان و جوانان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از نکات مهم استان همدان برای انتخاب این اردو، وجود حریفان تمرینی قوی بود که استان همدان از این حیث شرایط مطلوبی را نسبت به دیگر استانهای کشور داشت.

نایب رئیس هیأت جودو استان همدان گفت: ما برای هر ورزشکار ملی‌پوش، چهار حریف تمرینی قوی را در نظر گرفته‌ایم تا شرایط ملی پوشان بهتر شود.

وی افزود: این اردو تا یکشنبه ظهر در همدان ادامه خواهد داشت و سپس باید روز بیست تیرماه، ورزشکاران با حضور در فدارسیون ضمن تحویل گرفتن وسایل خود، از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) ایران را به مقصد قرقیزستان برای شرکت در اردو ترک کنند.

سزاواریگانه ضمن آرزوی موفقیت برای چهار ملی‌پوش کشورمان در مسابقات آسیایی، بیان کرد: شرایط انفرادی بچه‌ها بسیار خوب بود و این امید می‌رود تیم ایران با دست پر و با کسب حداکثر چهار مدال رنگارنگ به میهن باز گردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می‎رود که دو ورزشکار همدانی حاضر در این مسابقات با مدال خوش رنگ طلا برگردند زیرا این توانایی و شایستگی در لیلا سیاوشی و مریم بربط وجود دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار